Gjest vrang vrangstrupe Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Eller er det flere som har en tendens til å svelge vrangt når man sover?? Jeg er veldig flink til å få ting i vrangstrupen når jeg spiser og drikker også, men er det normalt å svelge vrangt når man sover?? har våknet titt og ofte den siste tiden pga dette.. litt travelt... Noen som vet hvordan en unngår dette?? 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Dette har jeg aldri opplevd iallfall, men jeg svelger sjelden vrangt på dagtid heller. Kanskje du har en liten svakhet nedi halsen? 0 Siter
Gjest vrang vrangstrupe Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Dette har jeg aldri opplevd iallfall, men jeg svelger sjelden vrangt på dagtid heller. Kanskje du har en liten svakhet nedi halsen? Ja, det er jo godt mulig.. Har svakheter mange steder i kroppen, så det er ikke usansynlig. Er dette også av nevrologisk art da, mon tro?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.