Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Igår var jeg tolv, men til neste år fyller jeg femten," sa Hanne.

Hvilken dato har Hanne bursdag? :-)

Aliza1365380759
Skrevet

For at dette skal stemme må det være i forgårs hun var 12 år.. ;)

Skrevet

31.12, og så er hun født litt utpå dagen.

Jepp:-)

Skrevet

Jepp:-)

Da må du forklare!

''''"Igår var jeg tolv, men til neste år fyller jeg femten," sa Hanne.

Hvilken dato har Hanne bursdag? :-)''''

Om Hanne sa dette den 31.12.2007 klokka 2359 (for den saks skyld) så får eg ikkje dette til å stemme...???

Når ho kom med dette utsagnet så hadde ho fyllt 13 samme dag, siden ho var "12 i går", og da blir ho 14 (ikkje 15) neste år, altså i 2008!

Eller?

Skrevet

Da må du forklare!

''''"Igår var jeg tolv, men til neste år fyller jeg femten," sa Hanne.

Hvilken dato har Hanne bursdag? :-)''''

Om Hanne sa dette den 31.12.2007 klokka 2359 (for den saks skyld) så får eg ikkje dette til å stemme...???

Når ho kom med dette utsagnet så hadde ho fyllt 13 samme dag, siden ho var "12 i går", og da blir ho 14 (ikkje 15) neste år, altså i 2008!

Eller?

Hun sier dette 1.januar "i går var jeg tolv" , altså den 31. januar. Nå har hun blitt 13. "og til neste år blir jeg 15", da har hun allerede rukket å bli 14 i dette nye året, for så å bli 15 det neste år. Vel?

Skrevet

Hun sier dette 1.januar "i går var jeg tolv" , altså den 31. januar. Nå har hun blitt 13. "og til neste år blir jeg 15", da har hun allerede rukket å bli 14 i dette nye året, for så å bli 15 det neste år. Vel?

Skjønner den no, den var lur.

Ps! Du mente vel 31 december, ikkje 31 januar.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...