Gå til innhold

Ukas trening

Lillemus

Anbefalte innlegg

Da var det gått nok en uke! :o)

Sist helg ble laaat... Men har da trent litt i uka:

Mandag: 30 min på trimsykkelen + 40 min øvelser med og uten vekter

Onsdag: 50 min sparktur hvor vi byttet på å sitte på og å sparke. Kjempegøy! Og det kjentes godt i lårene, svette ble vi også! :o)

Torsdag formiddag: 4 km joggetur

Torsdag kveld: 15 min på trimsykkelen + 35 min øvelser med og uten vekter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husker ikke om jeg skriver fra mandag til mandag eller fredag til fredag... Tror egentlig jeg har rapportert om "superturen" min på 30 km forrige fredag allerede, så jeg begynner med mandag:

mandag: 14 km

tirsdag: 8 km

onsdag: 14 km

torsdag: fri

Hmm, ble litt lite når det bare ble fra mandag til torsdag...'

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter med et vondt kne slik at jeg blir tvunget til å ta det litt med ro innimellom.

Fredag: 30 min på Crosstraineren

Mandag: 2 timer med Aerobic og troppsgymnastikk

Onsdag: 1 time Pilates

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på storbyferie sist torsdag-fredag og gikk mye, men trente ingenting.

Torsdag: delvis aktiv på barnas skitrening + 1 time Friskis&Svettis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredag 1 time hard spinning. Tirsdag vekter i 1 1/2 time. I tillegg har jeg gått 3 turer a ca. 30 minutter. Greit, men heller ikke mer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AneM1365380603

Det har blitt lite trim siste uka. Den ene årsaken er at 3 av ungene hadde oppkast sist helg. Det andre årsaken er at skrittelleren sluttet å virke pga tomt batteri. Det var jo litt rart, men jeg giddet ikke å bevege med noe som helst ekstra uten den.

Onsdag 18621 steg, torsdag 15122. Det jeg gikk på tirsdag er ikke verdt å nevne. Fikk nytt batteri til skrittelleren mandag ettermiddag. Har også kjøpt ett i reserve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt lite trim siste uka. Den ene årsaken er at 3 av ungene hadde oppkast sist helg. Det andre årsaken er at skrittelleren sluttet å virke pga tomt batteri. Det var jo litt rart, men jeg giddet ikke å bevege med noe som helst ekstra uten den.

Onsdag 18621 steg, torsdag 15122. Det jeg gikk på tirsdag er ikke verdt å nevne. Fikk nytt batteri til skrittelleren mandag ettermiddag. Har også kjøpt ett i reserve.

Artig å høre at andre også blir motivert av å bruke skritteller. Jeg går definitivt mer med den. Men jeg klarer aldri å komme opp i nærmere 20.000 om dagen:-/ Målet mitt er beskjedne 9000. (Men jeg trener jo andre ting da....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AneM1365380603

Artig å høre at andre også blir motivert av å bruke skritteller. Jeg går definitivt mer med den. Men jeg klarer aldri å komme opp i nærmere 20.000 om dagen:-/ Målet mitt er beskjedne 9000. (Men jeg trener jo andre ting da....)

Ja, skrittelleren motiverer meg kjempemasse :). Det så jeg så tydelig da den ikke virket og jeg parkerte fullstendig.

Jeg ville heller ikke greid så mange steg hver dag om jeg ikke trimmet hjemme. Jeg har vært ute og gått i dag, men de fleste stegene har jeg tatt hjemme. De dagene jeg har energi hopper og spretter jeg til musikk nesten hele tiden.

Du skal se at du får bedre resultater om du begynner med hjemmetrim, men nå srkiver du at du har andre former for trim, så da får du masse utbytte av det, om ikke skrittelleren viser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skrittelleren motiverer meg kjempemasse :). Det så jeg så tydelig da den ikke virket og jeg parkerte fullstendig.

Jeg ville heller ikke greid så mange steg hver dag om jeg ikke trimmet hjemme. Jeg har vært ute og gått i dag, men de fleste stegene har jeg tatt hjemme. De dagene jeg har energi hopper og spretter jeg til musikk nesten hele tiden.

Du skal se at du får bedre resultater om du begynner med hjemmetrim, men nå srkiver du at du har andre former for trim, så da får du masse utbytte av det, om ikke skrittelleren viser det :)

Stillesittende jobb gjør det hardt å få mange skritt...

Men jeg både spinner og trener vekter, og for meg er nok dette bedre enn det meste annet. Og om et par mnd. er vel sykkelsesongen igang igjen. Det synes jeg er kjempedeilig og sykler lett 1-2 timer relativt hard sykling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...