Gjest minimario :-) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Trenger virkelig hjelp her.. Sønnen min fikk NintendoDS og superMario til jul... Vi har greid å finne ut av det meste, men vi kommer oss ikke til verden 4 og 7.. ? flere som har slitt med dette??.. Noen som vet hva man skal gjøre for å få åpnet de?. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nå er jeg spent på svarene du får her, for akkurat de to verdnene har ikke vi fått åpnet heller. 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Man må være bitteliten når man er ferdig med både 4 og 7. Da kommer man nedi den bitte lille gangen etter å ha slåst med siste hinder :-) Håper dere klarer det, vist ikke skal jeg forklare bedre. 0 Siter
Gjest minimario Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Nå er jeg spent på svarene du får her, for akkurat de to verdnene har ikke vi fått åpnet heller. Det er jo nesten sånn det er komisk.. mitt tante barn har også dette spillet, så i stede for at min sønn og tante barnet mitt sitter å spiller. Så er det jeg og svigerinnen min som spiller. Når vi ikke er på samme sted, så sitter vi å kommuniserer gjennom tlf. Selvfølgelig med godkjenning fra barna.. *lol* 0 Siter
Juneau Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Du må vinne over Bossen som mini-Mario i verden 2 og 6. Forøvrig finnes det flere alldeles utmerkede steder på nett med "walk-through" til det meste. 0 Siter
Gjest minimario Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Man må være bitteliten når man er ferdig med både 4 og 7. Da kommer man nedi den bitte lille gangen etter å ha slåst med siste hinder :-) Håper dere klarer det, vist ikke skal jeg forklare bedre. 4 og 7?? det er jo de som er problemet å få opp??... Her må du gå dypere i detajer gitt *ler* 0 Siter
Gjest minimario ble kjempe glaaaaaaaaaa =) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Du må vinne over Bossen som mini-Mario i verden 2 og 6. Forøvrig finnes det flere alldeles utmerkede steder på nett med "walk-through" til det meste. ah. genialt... det hadde jeg aldri kommet på =) tuuuuuuuuuuuuuuusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er en knupp =) 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Man må være bitteliten når man er ferdig med både 4 og 7. Da kommer man nedi den bitte lille gangen etter å ha slåst med siste hinder :-) Håper dere klarer det, vist ikke skal jeg forklare bedre. Mente liten på slutten av land 3 og 6 :-) 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 ah. genialt... det hadde jeg aldri kommet på =) tuuuuuuuuuuuuuuusen takk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Du er en knupp =) Fant noe her jeg. http://www.nintendo.no/tipsogtriks/ninds/nsmb/index.htm 0 Siter
Gjest minimario i action om få sekunder =) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ååå , jeg vil også spille.. ;0) voksne barn, store gleder =) 0 Siter
Juneau Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Det er jo nesten sånn det er komisk.. mitt tante barn har også dette spillet, så i stede for at min sønn og tante barnet mitt sitter å spiller. Så er det jeg og svigerinnen min som spiller. Når vi ikke er på samme sted, så sitter vi å kommuniserer gjennom tlf. Selvfølgelig med godkjenning fra barna.. *lol* He he - ikke rart dere voksne blir bergtatt av dette spillet. Jeg gikk til det skritt å kjøpe meg min egen DS med Super Mario - jeg kan ikke engang skylde på at barna skal spille det.... de er jo 20 år - og selv er jeg 45 år og akkurat passe barnslig! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 voksne barn, store gleder =) Vet hva jeg ønsker meg til neste jul ;0) 0 Siter
Gjest piamia Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 He he - ikke rart dere voksne blir bergtatt av dette spillet. Jeg gikk til det skritt å kjøpe meg min egen DS med Super Mario - jeg kan ikke engang skylde på at barna skal spille det.... de er jo 20 år - og selv er jeg 45 år og akkurat passe barnslig! Jeg måtte også kjøpe min egen. Kjempegøy å være "barn" igjen, og jeg brukte flere netter for å runde spillet. 0 Siter
Juneau Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Jeg måtte også kjøpe min egen. Kjempegøy å være "barn" igjen, og jeg brukte flere netter for å runde spillet. Hi hi da er vi like barnslige..... Jeg har forresten rundt 10 DS spill nå..... 0 Siter
Gjest minimario Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 He he - ikke rart dere voksne blir bergtatt av dette spillet. Jeg gikk til det skritt å kjøpe meg min egen DS med Super Mario - jeg kan ikke engang skylde på at barna skal spille det.... de er jo 20 år - og selv er jeg 45 år og akkurat passe barnslig! Var ikke akkurat så veldig vanskelig å kjøpe dette i julegave da.. hehe.. sønn min er jo på skole/sfo til kl. 16.30.... og legger seg ca kl 20. så jeg kan faktisk spille hele dagen og natten om jeg vil.. =)) 0 Siter
Gjest minimario Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Vet hva jeg ønsker meg til neste jul ;0) Ferdig med bursdagen?? =) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ferdig med bursdagen?? =) Ja...Hadde i januar..Faen ass.. ;0) Valentines day kanskje? he,he... 0 Siter
Gjest minimario Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja...Hadde i januar..Faen ass.. ;0) Valentines day kanskje? he,he... Jepp =) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Hi hi da er vi like barnslige..... Jeg har forresten rundt 10 DS spill nå..... Hvilke liker du best? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.