Juneau Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202421626' post='3800513] Hvilke liker du best? Mine favoritter foruten New Super Mario Brothers, er Legend of Zelda - Phantom Hourglass og Super Mario 64. Sistnevnte kom opprinnelig til konsollen Nintendo 64 for 11-12 år siden (husker ikke helt) - og er minst like bra i dag som dengang det var helt nyskapende, og spilleanmelderne gikk helt i staver og hadde stjerner i øynene for dette spillet. Ellers likte jeg også det litt mere "voksne" spillet Hotel Dusk -Room 215. For tiden har jeg akkurat startet på Lego Star Wars - det ser lovende ut.... Dessuten er jeg opptatt med Super Mario Galaxies til Wii som jeg fikk til jul.... ;-D 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Mine favoritter foruten New Super Mario Brothers, er Legend of Zelda - Phantom Hourglass og Super Mario 64. Sistnevnte kom opprinnelig til konsollen Nintendo 64 for 11-12 år siden (husker ikke helt) - og er minst like bra i dag som dengang det var helt nyskapende, og spilleanmelderne gikk helt i staver og hadde stjerner i øynene for dette spillet. Ellers likte jeg også det litt mere "voksne" spillet Hotel Dusk -Room 215. For tiden har jeg akkurat startet på Lego Star Wars - det ser lovende ut.... Dessuten er jeg opptatt med Super Mario Galaxies til Wii som jeg fikk til jul.... ;-D Er Super Mario Galaxy på WII bra? Har tenkt å kjøpe den jeg også. Vi kjøpte oss WII til jul, men har ikke så mange spill å velge mellom der. 0 Siter
Juneau Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Er Super Mario Galaxy på WII bra? Har tenkt å kjøpe den jeg også. Vi kjøpte oss WII til jul, men har ikke så mange spill å velge mellom der. Ja - Galaxies ser veldig bra ut. Jeg får ikke spilt det så ofte jeg ønsker da..... gubben surner en smule dersom jeg legger beslag på TV'en i beste kveldstid.... ;-) Foreløbig har jeg 19 stjerner. Jeg elsker Super Mario så denne her kommer nok også høyt på lista mi... 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Ja - Galaxies ser veldig bra ut. Jeg får ikke spilt det så ofte jeg ønsker da..... gubben surner en smule dersom jeg legger beslag på TV'en i beste kveldstid.... ;-) Foreløbig har jeg 19 stjerner. Jeg elsker Super Mario så denne her kommer nok også høyt på lista mi... Synes Super Mario på DS er artig, tjuvlåner spillet til guttungen når han sover. Lurer på om jeg skal kjøpe Galaxy til WII. Vi har Lego Star Wars til WII, men det har jeg knapt prøvd. Prøvde å spille med guttungen, men jeg fikk kjeft, gjorde visst feil hele tida, hehe. Kanskje jeg skulle prøve det alene først, kanskje han blir imponert om jeg skjønner noe av det spillet. 0 Siter
Gjest minimario: "mission completed" Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Synes Super Mario på DS er artig, tjuvlåner spillet til guttungen når han sover. Lurer på om jeg skal kjøpe Galaxy til WII. Vi har Lego Star Wars til WII, men det har jeg knapt prøvd. Prøvde å spille med guttungen, men jeg fikk kjeft, gjorde visst feil hele tida, hehe. Kanskje jeg skulle prøve det alene først, kanskje han blir imponert om jeg skjønner noe av det spillet. det kan være smart :-) jeg spilte så mye supermario da jeg var lita, var egentlig litt imponert at jeg husket så mye, men guttungen fikk jo et sjokk da han oppdaget at jeg faktisk kunne litt :-) sier jeg er den kuleste mamma'n.. hehe.. Så jeg svara jo.. Ja, sikker på jeg er den kuleste mamma'n du noen gang har hatt.. Da ble han litt forvirra først, men skjønte den etterhvert hehe.. Jeg gleder meg utrolig til å se hvordan han reagerer i morgen når han oppdager at jeg har fått frem verden 4 og 7.. Har jobbet lenge med det der. :-) Så igjen en KJEMPE STOR TAKK til dere som hjalp meg =)) Dere blir ikke glemt når jeg forteller hvordan jeg klarte det =) 0 Siter
KaVa Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Er Super Mario Galaxy på WII bra? Har tenkt å kjøpe den jeg også. Vi kjøpte oss WII til jul, men har ikke så mange spill å velge mellom der. Galaxy er kjempebra! Like morro for mamma som for poden.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.