Liliaceae Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Endelig - jeg har fått drømmejobben! Etter endt permisjon ble jeg forbigått og prakket på merkelige oppgaver og nærmest "usynliggjort" på jobben av ledelsen. Holdt ut i nesten ett år, ført jeg kastet inn håndkleet. Tok så noen strøjobber for å klare meg økonomisk, men det var tøft psykisk. Jeg har tross alt en utdannelse jeg ønsker å bruke! 1. februar begynte jeg i ny jobb og kjenner at jeg er kommet til rett sted. Her er det bruk for min kompetanse! Jeg har full fleksitid, kan komme og gå akkurat som jeg vil. Jeg har masse ansvar og krav som stilles meg og jeg elsker slike utfordringer. Jeg har fått bærbar PC, mobil og alt jeg trenger av elektroniske duppeditter (og som er litt kult!) Jeg har fullmakter og tillit hos ledelsen som pusher meg opp og frem internt og eksternt. Jeg får masse positive tilbakemeldinger av ledelsen på jobben jeg gjør. Ulempene: mye å gjøre. Men helt greit å jobbe etter at barna er i seng, når jeg kan jobbe hjemmefra eller ha korte arbeidsdager. Ingen som stusser over at kollegaene kommer sent eller går tidlig, så lenge jobben blir gjort. Er bare så utrolig glad nå og føler jeg fortjener å ha det bra på jobben etter over ett års frustrasjon. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer så masse, og lykke til videre! :0) 0 Siter
pekkaline Skrevet 7. februar 2008 Skrevet 7. februar 2008 Gratulerer med flott jobb! Alltid godt å høre at andre får det fint, og spesielt etter tunge tider. Lykke til videre! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kan tenke meg dette er som balsam for sjela di naa :-)Gratulerer med ny jobb! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.