Gå til innhold

Forbanna telefonkatalog

Gjest hadde tenkt å være miljøbevisst

Anbefalte innlegg

Gjest hadde tenkt å være miljøbevisst
Skrevet

Nå er den her igjen, den forbanna telefonkatalogen!! Jeg reserverte meg mot den for 4 uker siden, men alikevel ligger den på døra!?! Hva er vitsen med reservasjoner når de gir f... i den? Er det ingen andre måter å bli kvitt den enn å si opp fasttelefonen?

BTW: Er det noen som vet om hvor selskapet som står bak katalogen holder til(Oslo)? .

Finnes det virkelig mennesker i år 2008 som leser katalogen? Jeg har ikke åpnet den siden 90-tallet...

Skrevet

Det hender faktisk at vi åpner den.. * rødme *

Synes den er grei å ha jeg.Men trenger ikke ny fullt så ofte da...

Skrevet

Du har sannsynligvis reservert deg for neste års kataloger. Du må være tidligere ute. ;)

Gjest Blikkboks
Skrevet

Du er helt sikker på at du ikke har mottatt ett brev om at du må merke døren din, om at du har resservert deg?

Det har vi fått, og her i heimen fungerte det perfekt.

Skrevet

Spørs om de 4 ukene siden var litt sent, det tar litt tid fra dette blir reg. til de klarer å stoppe forsendelsen.

Ellers skulle det kanskje ha vært slik at det er de som vil ha den som skulle be om den. De færreste bruker katalogen i dag vil jeg tro.

Gjest Gurojenta
Skrevet

Spørs om de 4 ukene siden var litt sent, det tar litt tid fra dette blir reg. til de klarer å stoppe forsendelsen.

Ellers skulle det kanskje ha vært slik at det er de som vil ha den som skulle be om den. De færreste bruker katalogen i dag vil jeg tro.

''Ellers skulle det kanskje ha vært slik at det er de som vil ha den som skulle be om den. De færreste bruker katalogen i dag vil jeg tro.''

Veldig enig med deg i dette, tror det er det eneste som kan nytte jeg. Vi har reservert oss i alle år, men har fått katalogen like herlig hvert år uansett. De klarer jo ikke å koble sammen hvem som har reservert seg og hvor man skal levere hen.

Skrevet

jeg fikk en epost fra telefonkatalogfolkene. de skrev faktisk at man burde sette et merke på døra si om man ikke skulle ha katalog. mest sannsynlig fordi de ikke deler ut navnelister eller noe?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...