Gå til innhold

Noen misbruker mitt nick

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

og det kan jeg ikke gjøre så mye med.

Gjest i alle dager
Skrevet

Dersom det var det som var hendt på psykiatri, beklager jeg. Jeg forstod ikke hvorfor du skrev "Pokker ta deg óg!" til fnugget, etter å først ha støttet henne.

Hvordan kan det ha seg at noen misbruker ditt nick? De er vel "låst"?

hidi, the scorpion
Skrevet

Dersom det var det som var hendt på psykiatri, beklager jeg. Jeg forstod ikke hvorfor du skrev "Pokker ta deg óg!" til fnugget, etter å først ha støttet henne.

Hvordan kan det ha seg at noen misbruker ditt nick? De er vel "låst"?

Aner ikke, er ganske fortvilet selv!

Gjest i alle dager
Skrevet

Aner ikke, er ganske fortvilet selv!

Ja det forstår jeg godt!

Merkelig at andre greier å bruke _ditt_ nick. Jeg så etter om det var noen store bokstaver, kommafeil el.l., men det er helt likt, så langt som jeg kan se.

Håper du (eller Webmaster) finner ut av dette, og at h*n som troller ikke får ødlegge flere tråder.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ja det forstår jeg godt!

Merkelig at andre greier å bruke _ditt_ nick. Jeg så etter om det var noen store bokstaver, kommafeil el.l., men det er helt likt, så langt som jeg kan se.

Håper du (eller Webmaster) finner ut av dette, og at h*n som troller ikke får ødlegge flere tråder.

Jeg kan heller ikke se noen feil! Og jeg har kikket!

Kanskje er jeg rett og slett blitt gal...?

Gjest i alle dager
Skrevet

He-he, la oss ikke tro det. Det håper jeg ikke. Da ville du ikke reagert så sterkt, ville du vel?

Synes jeg husker noe lignende har hendt tidligere? Med et annet nick.

Tror linken din på webmaster ble feil, eller den kom til psykiatri-forumet, men ikke til den refererte tråden.

Gjest 26666433
Skrevet

At du er gal har jeg visst hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...