Gjest takk for raskt svar Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Er den på resept eller kan jeg kjøpe den direkte fra apoteket? 0 Siter
Gjest J.R.-07 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Kan kjøpes uten resept på apoteket. 0 Siter
Gjest tok den, men funka ikke Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) Det hørtes merkelig ut.. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) Den fungerer som regel, men er ikke 100% sikker nei. 0 Siter
Gjest tok den, men funka ikke Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det hørtes merkelig ut.. men det er helt sant. Jeg tok den samme kveld som kondomet sprakk rundt EL-tiden, men ble allikevel gravid. Og to leger sa det samme p sykehuset. 0 Siter
Gjest Astroide Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) Heheh, det er jo ikke sånn at den skryter av å være 100% sikker. Du er nok bare den brøkdelen som den feiler på av en eller annen grunn da. 0 Siter
Bookworm Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) Den funket ikke på deg, men funker _som regel_ De "reklamerer" ikke med 100% sikkerhet, (som alle andre preventiver)... Den funker i de fleste tilfeller... 0 Siter
tiliti Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Den kjøpes på apoteket, men bare så du vet det så fungerer den ikke. Har nettopp vært gravid selv om jeg tok den, og da jeg sa det til legen så sa hun at den ikke fungerer. (?) Er da aldri noen som har påstått at den er en form for sikker prevensjon? Angrepillen forhindrer 70-80% av graviditetene. Det betyr nødvendigvis at noen graviditeter fortsetter på tross av angrepillen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.