Lillemus Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 53,9 kg i dag. *Fornøyd* ) Holder meg rundt her jeg tenker jeg, en vekt som passer meg fint dette. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ino Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 60,3 kg på meg...700 g ned siste uke. Nå gjelder det å holde vekten stabil.... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bergensmyr Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ja, nå går det raskt oppover...79,2 idag... over 1 kilo på bare en uke! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 51,5 kg, og det er minus 100 gram siden sist. Jeg er ikke på slanker`n nå egentlig, men ønsker å holde vekta. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candyqueen_83 Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ikke fått veid meg denne uka jeg. Ikke vits å veie seg på to forskjellige vekter for de spriker i resultat Vet ikke hvem av dem som viser mest riktig. Hehe. Men den jeg bruker til vanlig viser mest. Kommer tilbake neste uke igjen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym på det Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ja, nå går det raskt oppover...79,2 idag... over 1 kilo på bare en uke! Jeg gikk opp nesten ett kilo på en dag, om det går. Jeg var i forening en dag, og da ble det kake. Skal det så lite til? :-( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har faktisk gått ned en kilo siste uke, jeg :-) 65,8 kilo viste vekta i dag. Mannen min fulgte den beinharde kuren jeg fortalte om i to uker, og dermed ble det slutt på alt av godteri og alkohol på meg også. Men jeg spiste en god del godteri i går, da vi kjørte på langtur. Mannen min er knallflink nå etter kuren også, og holder seg unna godteri, saft og brus, og spiser mindre porsjoner og mer grønnsaker :-) Og så var jeg ute og trimmet i dag!!!!!! For første gang på to måneder :-) Gikk så fort jeg kunne i 25-30 minutter, og så løp jeg i 10-12 minutter. Deilig var det :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariaflyfly Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har faktisk gått ned en kilo siste uke, jeg :-) 65,8 kilo viste vekta i dag. Mannen min fulgte den beinharde kuren jeg fortalte om i to uker, og dermed ble det slutt på alt av godteri og alkohol på meg også. Men jeg spiste en god del godteri i går, da vi kjørte på langtur. Mannen min er knallflink nå etter kuren også, og holder seg unna godteri, saft og brus, og spiser mindre porsjoner og mer grønnsaker :-) Og så var jeg ute og trimmet i dag!!!!!! For første gang på to måneder :-) Gikk så fort jeg kunne i 25-30 minutter, og så løp jeg i 10-12 minutter. Deilig var det :-) Så mannen din holdt ut, altså? Hvor mye gikk han ned? OG har han klart og holde det etter at han begynte å spise normalt igjen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Så mannen din holdt ut, altså? Hvor mye gikk han ned? OG har han klart og holde det etter at han begynte å spise normalt igjen? Han holdt ut ja, på tross av det som skjedde midtveis i kuren. Siste dag i kuren var forrige søndag, og han fikk ikke veid seg på vår vekt før i dag, altså en uke etter kuren - og da viste den 8-9 kilo mindre enn før kuren. Om han gikk ned enda noe mer umiddelbart etter kurens slutt, vet vi jo ikke, men han er ganske fornøyd med resultatet. Det synes veldig godt på ham, og han sier han føler seg vel :-) Han er flink og unngår å spise godterier og brus, og spiser mindre porsjoner enn tidligere og mer grønnsaker. Han er veldig innstilt på at dette var en god start, og at han nå skal komme i form og ta vare på kroppen sin :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.