Gå til innhold

Hendelig uhell

Gjest aldri hendt før, pinlig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Rygga inn i en bil slik at tilhengerfestet vårt traff skiltet til denne bilen (som sto parkert).

Hva gjør men med bulk i skilt, hvis man gjør noe annet enn å ev. bikke det litt ut med et skrujern? Koster det en formue å erstatte?

Skrevet

Kommer vel an på om det var en helt ny bil? Eller min som er 23 år gammel? :o) Jeg hadde gitt f*** med min bil, men hadde jeg hatt nybil så hadde jeg blitt sur, men som du sier er det jo ikke store affæren å rette ut bulken igjen. Kommer nok helt an på vedkommende bileier.

Skrevet

Skilt er billige, og koster det samme uansett biltype, med mindre en skal ha det helt firkantete typen! Snakk om ett par hundre kroner!

mvh

Skrevet

Et nytt bilskiltsett koster ca. 300 kroner. Snakk med biltilsynet.

Skrevet

Et nytt bilskiltsett koster ca. 300 kroner. Snakk med biltilsynet.

Ok, man trenger vel ikke to skilt, men ett.. Uansett, jeg la igjen telefonnummer, og da vet jeg litt mer hvis de ringer takket være dere her inne. Det var en pen bil, så de vil kanskje skifte.

Skrevet

Ok, man trenger vel ikke to skilt, men ett.. Uansett, jeg la igjen telefonnummer, og da vet jeg litt mer hvis de ringer takket være dere her inne. Det var en pen bil, så de vil kanskje skifte.

Det er mulig at skiltene eller skiltet er dyrere når det ikke gjelder registrering av bil, men det er bare å ringe biltilsynet så gir de deg den opplysningen du trenger.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ikke for å helle salt i såret men hvis fangeren er skadet bak bulken på skiltet så er det en kosmetisk skade på fangeren som jeg ihvertfall ville hatt erstattet siden jeg er blitt på rygget!

Gir deg et tankekors bare fordi disse forsikrings selskapene er ugreie nok og de lar oss kunder svi så da skal de jaggu få bla opp. Men jeg synes du var gentle som la igjen telefonnr ditt! Det var redelig gjort All ære til deg der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...