Gå til innhold

Money order/Cashiers check

Anbefalte innlegg

Gjest Sensibell
Skrevet

Hjelp!!! Jeg er vandt med å bruke Pay Pal når jeg har kjøpt noe på Ebay. Nå så jeg ikke at selger ikke brukte Pay Pal og maser om å få betalt via Money order/Cashiers check. Jeg aner ikke hva det betyr eller hvordan jeg skal gjøre det???

Det vanlige som jeg har gjort hitil er å betale via Pay Pal som belaster visakortet mitt automatisk.

Noen som vet hvordan jeg betaler Money order/Cashiers check? Jeg har ikke fått noe kontonummer av selger kun navn og adresse. Må jeg gå i banken for å ordne dette??? Fy søren jeg angrer for hele salget, bare styr jo.. :´(

Hadde blitt så glad om noen kunne forklare med teskje hvordan jeg går fram her!

Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg åpnet en dispute for å få annulert budet. Det verste som kan skje er at du får neg. karakater, men de fleste er samarbeidsvillige ang. slike ting. Har ingen erfaring med annet enn PayPal og ikke hadde jeg turt å gjøre noe annet heller!

Gjest Sensibell
Skrevet

Hadde jeg vært deg hadde jeg åpnet en dispute for å få annulert budet. Det verste som kan skje er at du får neg. karakater, men de fleste er samarbeidsvillige ang. slike ting. Har ingen erfaring med annet enn PayPal og ikke hadde jeg turt å gjøre noe annet heller!

Jeg tenkte først på det å annulere jeg også, men så har jeg så veldig lyst på det plagget jeg har kjøpt.

Det er ikke høye summen heller, blir bare rundt 200,- kr. så jeg går ikke helt konkurs om det skulle vise seg å være bomkjøp.

Selgeren har bra med ryktepoeng på seg så jeg tror det er ok. Håper jeg i alle fall ;-)

Skrevet

Det er en internasjonal bankanvisning. Tror ikke det er alle banker som utsteder det, ta en telefon til banken din og hør.

Skrevet

Sjekk ut bidpay.com.

Du betaler med kort. Du må få navn og adresse på selger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...