Gjest Borettslaget Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Jeg har vært uheldig og mistet postkassenøkkelen min. Jeg bor i et borettslag og fikk bare en postkassenøkkel da jeg kjøpte leiligheten. Nå mistet jeg den uheldigvis og får ikke tak i posten min!:-( Jeg kontaktet vaktmesteren for sameiet her men han sa jeg måtte kontakte posten. Så ringte jeg Posten Norge, men de sa at jeg måtte kontakte vaktmesteren i borettslaget. Hva pokker gjør jeg nå. Har ringt vaktmesteren igjen men han sier han ikke har noen postkassenøkler. Hvordan praktiserer de det hos dere, som også bor i borettslag? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Har ikke bodd i borettslag, men da jeg tidligere bodde i et sameie (stor gård med mange selveierleiligheter) var det også posten som eide og administrerte postkassene. Skulle man ha ny nøkkel, måtte man kontakte Posten. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Vi har bare en nøkkel, den går til utgangsdøra nede, til leiligheten, til hengelåsene på bodene og til postkassa. Skal vi ha flere må vi kjøpe via Tobb. Sikkert svinedyrt. 0 Siter
Gjest Borettslaget Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Har ikke bodd i borettslag, men da jeg tidligere bodde i et sameie (stor gård med mange selveierleiligheter) var det også posten som eide og administrerte postkassene. Skulle man ha ny nøkkel, måtte man kontakte Posten. Å takk Elextra. Da skal jeg jammen kontakte posten igjen. Han som svarte på kundeservice hos posten virket litt fjern og rar.. Vaktmesteren kan jo ikke fortelle meg at jeg må ringe posten og at de må ordne det, hvis det ikke er tilfelle... regner med at vaktmesteren i borettslaget vet hva han snakker om siden han har "ansvaret" for over hundre leiligheter så vet han sikkert hva han snakker om, tror dere ikke? Må ringe posten igjen å stramme de opp litt!! Makan! ;-) 0 Siter
Gjest Borettslaget Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Argggg! Nå er jeg skikkelig forbannet! Har holdt på i flere dager med telefoner fram og tilbake. Kontakte Vaktmestere som er umulige å få kontakt med og bare er sure og grinete. Nå pratet jeg med Posten igjen og de sier at de ikke lenger har ansvar for nøkler til postkassene i borettslag. De har kun en universalnøkkel til postkassene så det kan de jo selvfølgelig ikke kopiere opp til alle og enhver. (skulle tatt seg ut!;-) De på posten trodde kanskje jeg bare måtte få tak i en låssmed og få byttet hele låsen og sette i en ny. Fy pokker og det er sikkert megadyrt... og dagene bare flyr og posten min bar hoper seg opp inne i postkassen. Og for å ha kommet så "langt" med info som jeg har fått til i dag har det gått hele 4 dager og mange tellerskritt fattigere! HVORFOR må alt være så vanskelig? Og dumme meg som ikke bare fikk slipt en nøkkel med en gang jeg overtok leiligheten...* dunker meg selv med noe hardt i hodet!!!* OK jeg har lært...nå.. Noen som vet hvor mye det koster for låssmeder?? *hylgriner høyt her nå...* (bryte opp gammel postkasselås og få satt i en ny samt kjøpe et dusin nye nøkler!) 0 Siter
fresja Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Å takk Elextra. Da skal jeg jammen kontakte posten igjen. Han som svarte på kundeservice hos posten virket litt fjern og rar.. Vaktmesteren kan jo ikke fortelle meg at jeg må ringe posten og at de må ordne det, hvis det ikke er tilfelle... regner med at vaktmesteren i borettslaget vet hva han snakker om siden han har "ansvaret" for over hundre leiligheter så vet han sikkert hva han snakker om, tror dere ikke? Må ringe posten igjen å stramme de opp litt!! Makan! ;-) Dersom du hører til de utvalgte som har et postkontor i nærheteen, kan du kanskje spørre der. Sikkert bedre enn å komme til en som er sentralborddame for hele posten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.