Gjest syklist Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Driver med spinning og sykling. Har siste to måneder hatt en stølhetsfølelse i leggene, spesielt høyre. Spinner og sykler 4-5 dager i uken, 2 harde økter under syregrensa og 2-3 meget rolige økter under 70% av max. Har tidligere trent mye mer enn dette uten problemer. Jeg har ikke økt treningsmengdene før problemene. Tør ikke å trene så mye og hardt som jeg ønsker pga dette. Har ikke hatt traumer mot leggene. Er 33 år. Hva kan det skyldes og hvordan bli kvitt plagene? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 syklist. Hvis du ellers er sunn og frisk, er dette litt eiendommelig. Men selv hos våre toppsyklister har jeg opplevd dette, når man er slurvete med nedsykling. Enkelte dager med helt lette tråkk uten belastning, pleier også være bra. Hvis det likevel sitter fast, vil jeg foreslå regelmessig massasje en periode. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.