Gjest baltazarsen Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Leser i nettavisene at Øystein Sunde med fler har søkt konsesjonen for å drive en 24 timers lokalradio i Stor-Oslo. Jeg krysser armer, ben og det som er for at Sunde & Co stikker av med en av de få 24/7-konsesjonene som er i hovedstaden. Nei, jeg er ikke en gammel mann som hater ny, moderne musikk, tvert imot. Jeg er en oslobeboer på 30 som er utrolig lei alle de overformaterte radiostasjonene i denne byen. Radio 1/Nrj/Radio Oslo(til dels) lyder stort sett likt - man får de samme låtene igjen annenhver time, dag etter dag. Når man max har 600 låter å by lytterne på, og dertil presentasjoner av hva man hørte, så sier det seg selv at underholdningsnivået blir lavt. P4 lyder likeså, de spiller de samme klassikerne dag ut, dag inn, år etter år. For meg så blir det kjedelig å høre absolute music-serien bli spilt til det uendelige. Tango har blitt et alternativ, selv om jeg ikke er helt inne i rock'n, og alltid nyheter er gode på nyheter og aktualiteter. Klem FM fungerer nå og da, men ikke en hel arbeidsdag. Håper at 'Ordentlig Radio' blir en stasjon som tørr å spille mer "alt-mulig-musikk", samtidig som man legger seg på en lett og informativ stil utad. 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Er det sant? Har øystein sunde søkt konsesjon om å drive radio kanal? Det er jo genialt! Siden han ga ut sin første plate har jeg fulgt den mannen i tykt og tynt! Dette vil vi bare ha! Dette må bare komme opp å gå på lufta.Hellbillies er jo Øystein som promoterte i sitt skivebolag.Og gud veit hvor mange andre. Hurra nå ble jeg kjempeglad! Skål baltazarsen!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.