Gå til innhold

barn som skryter av Mor

Anbefalte innlegg

Gjest trolline
Skrevet

To små gutter...skryter av hvem sin mor ,har størst munn.Lille Per mente...at hans Mor hadde størst..fordi hun kunne spise en Banan på tvers!

Nei! sier lille Espen...Moren min ,har mye større Munn!

Jeg gikk forbi...soverommet til muttern og fattern...da hørte jeg,muttern sier:slokk Lampa ..Carl ..så skal jeg tan i munn!

OG DE ER DEN SVÆRE LAMPA! ALTSÅ!

He-He kunne nesten vært en sann historie:-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

En liten pjokk våknet en natt og måtte tisse.Med bamsen under armen ruslet han barføtt forbi foreldrenes soverom og døren stod på gløtt.Der inne så han mammen hans sitte å hoppe opp og ned på pappaen.Pjokken skjønte ingenting og gikk og gjorde det han skulle uten å lage en lyd.

Kvelden etter på sengekanten sier han til mamsen sin:Du mammaen min! Hvorfor sitter du oppå pappa og hopper?

Mammaen ble litt stum og rådvill men fant igjen fatningen fort og svarte:æhh du skjønner mamma synes pappa er litt for tykk og jeg vil gjerne slanke ham litt vennen min.

Men du mamma svarte pjokken! Det hjelper ikke det skjønner du for fru Andersen som du vet bor under oss! Hun er her hos pappa på kvelden når du er på jobb og "blåser`n" opp igjen!

Gjest trolline
Skrevet

En liten pjokk våknet en natt og måtte tisse.Med bamsen under armen ruslet han barføtt forbi foreldrenes soverom og døren stod på gløtt.Der inne så han mammen hans sitte å hoppe opp og ned på pappaen.Pjokken skjønte ingenting og gikk og gjorde det han skulle uten å lage en lyd.

Kvelden etter på sengekanten sier han til mamsen sin:Du mammaen min! Hvorfor sitter du oppå pappa og hopper?

Mammaen ble litt stum og rådvill men fant igjen fatningen fort og svarte:æhh du skjønner mamma synes pappa er litt for tykk og jeg vil gjerne slanke ham litt vennen min.

Men du mamma svarte pjokken! Det hjelper ikke det skjønner du for fru Andersen som du vet bor under oss! Hun er her hos pappa på kvelden når du er på jobb og "blåser`n" opp igjen!

Ha-Ha-Ha. Jeg ser det for meg!!Vanvittig morsomt!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Ha-Ha-Ha. Jeg ser det for meg!!Vanvittig morsomt!

Husk den vitsen til neste julebord eller firmafest og jeg garanterer deg hikstende latter. Velbekomme."ler"

Gjest trolline
Skrevet

Husk den vitsen til neste julebord eller firmafest og jeg garanterer deg hikstende latter. Velbekomme."ler"

he-he-he..det skal jeg gjøre:-) god natt!

Skrevet

* LOL *

Skrevet

LOL!!!!!!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...