Gå til innhold

hvor ble det av nøtteposen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

etterlyser en nøttepose mix med cashew nøtter,peanøtter,rosiner og non-stop sjokolade. posen er høy og mørk brun med non stop på utsiden. det var bare en helt nydelig nøttemix,men nå finner jeg den ikke på noen av de lokale butikkene her!

noen som vet om den fortsatt finns? regner med det er polly som er merket på herligheten.er den tatt ut av produksjon da?

*skjelve*

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Døhh Jølsen. Kan du ikke blande din egen jølsen nøttepose da? Du vet jo hva som er i den.Du sa det jo nettopp nå.Det er vel ikke selve posen du er ute etter? "humre" Bare lurte liksom.Skål forøvrig!

Skrevet

Døhh Jølsen. Kan du ikke blande din egen jølsen nøttepose da? Du vet jo hva som er i den.Du sa det jo nettopp nå.Det er vel ikke selve posen du er ute etter? "humre" Bare lurte liksom.Skål forøvrig!

Jølsa og jeg er ikke samme person.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Jølsa og jeg er ikke samme person.

Samma det vel! Peanøtt er peanøtt! "ler" unnskyld! Beklager misforståelsen.

Skrevet

Denne? http://www.kraftfoodsnordic.com/kraft/page?siteid=kraft-prd&locale=nono1&PagecRef=2968&Mid=2968

Send en mail og spør om nærmeste utsalgssted! Jeg skal i alle fall lete etter den der i morgen her jeg bor, den så skikkelig god ut, takk for tipset! :)

ja nettopp! det er den mixen ja. skal finne den jeg også. hehe :o)

ja kjøp deg en slik pose,den er supergod! salt og søt...mmm..

var forøvrig maarud ja,ikke polly.

Skrevet

Samma det vel! Peanøtt er peanøtt! "ler" unnskyld! Beklager misforståelsen.

skjønner navnevalget kan forvirre deg.men er litt unødvendig å anta personer bak nick sånn uten videre kanskje kåre kruttlapp? :o)

*vurderer å skifte nick*

Skrevet

skjønner navnevalget kan forvirre deg.men er litt unødvendig å anta personer bak nick sånn uten videre kanskje kåre kruttlapp? :o)

*vurderer å skifte nick*

skjønner bare ikke problemet jeg! :-)

hmm...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

*vurderer å skifte nick*

Ber ydmykt om unnskyldning igjen! Og uten sammenligning er dere fornøyelige begge to.Ble bare litt for ivrig og oppstemt her med 1 øl og 2 gin\tonic innabords.Tok på meg lesebrillene og nå går det mye bedre."humre"

Skrevet

Ber ydmykt om unnskyldning igjen! Og uten sammenligning er dere fornøyelige begge to.Ble bare litt for ivrig og oppstemt her med 1 øl og 2 gin\tonic innabords.Tok på meg lesebrillene og nå går det mye bedre."humre"

*ler* jeg tenkte at du kanskje hadde "tatt deg en" ja :-)

hender seg man blir ivrig da ja. :o) alt i orden.

kos deg videre med alkohol inntaket du K.K :-)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

*ler* jeg tenkte at du kanskje hadde "tatt deg en" ja :-)

hender seg man blir ivrig da ja. :o) alt i orden.

kos deg videre med alkohol inntaket du K.K :-)

Det var egentlig mangelen på lesebriller og ivrigheten min som skyldtes misforståelsen.Men lurer på en ting da? Er dere under samme tak? "humre" Jeg hadde ikke valgt et nick såå likt hvis så ikke var tilfelle. Ser for meg herr Jølsen og fru jølsa liksom.Og jeg er ikke mer pussa nå.Brillene har jeg pussa med det er en annen ting.

Skrevet

Det var egentlig mangelen på lesebriller og ivrigheten min som skyldtes misforståelsen.Men lurer på en ting da? Er dere under samme tak? "humre" Jeg hadde ikke valgt et nick såå likt hvis så ikke var tilfelle. Ser for meg herr Jølsen og fru jølsa liksom.Og jeg er ikke mer pussa nå.Brillene har jeg pussa med det er en annen ting.

nei,sant.grunnen til nicket mitt skyltes lite fantasi og dessuten var det ikke meningen jeg skulle bli fast bruker.åsså har jeg bare ikke gidda å endre nicket mitt i ettertid. :-)

Skrevet

Det beste er ikke å være pussa, har jeg funnet ut, men å være drita full hele døgnet så man slipper å eksistere.

Kåre Kruttlapp
Skrevet

nei,sant.grunnen til nicket mitt skyltes lite fantasi og dessuten var det ikke meningen jeg skulle bli fast bruker.åsså har jeg bare ikke gidda å endre nicket mitt i ettertid. :-)

Uansett! Kan jeg få lov til å ta feil flere ganger? Hvis jeg er animert av en skikkelig dyr "single malt" Så kan jeg ikke love at det ikke blir flere misforståelser assa! Ville bare nevne det i forbifarten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...