Gjest muskelspenninger Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Er plaget med muskelspenninger og svimmelhet og har vært til flere behandlere uten resultat, klare ikke å løse på muskelspenningene. I kveld har jeg strekt masse på hals, nakke, og skuldre. Feks bøyd og strekt hodet oppover og skuldrene ned, men også til sider osv. Føltes utrulig godt. Er dette skadelig, synes bare det er rart at ingen av behandlerne har sagt noe om å tøye på denne måten 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Bare husk å ikke strekke for langt og fort, ellers risikerer du at nakken låser seg! 0 Siter
Gjest pink floyden Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Gjør det rolig og forsiktig. Det er også øvelser som blir brukt i yoga. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Bare husk å ikke strekke for langt og fort, ellers risikerer du at nakken låser seg! Jeg har strukket og sluppet, knepet og sluppet i alle de musklene jeg har, omtrent, i over ti år. Det har om ikke redda livet mitt, så i alle fall førligheten. Knipingen gjelder store muskler man får mye vondt i, som rumpemusklene, og de mellom skulderbladene. Og ingen lege lærte meg det. Jeg samlet sammen viten fått av mange år med trening, og med flinke fysioterapeuter. Jeg gjør det i hovedsak før jeg står opp, ca tre k varter, det første nærmest i halvsøvne. Så tar jeg to enkeltversjoner i løpet av dagen. Helt nydelig, og det blir lite ork når man har kjørt inn regelmessigheten og vanen. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Både fysioterapeut og kiropraktor gir meg tøyeøvelser og understreker hvor viktig det er å tøye, minst en gang for dagen og helst flere. Rart at ingen av dine behandlere har sagt noe om tøying. 0 Siter
Gjest muskelspenninger Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har strukket og sluppet, knepet og sluppet i alle de musklene jeg har, omtrent, i over ti år. Det har om ikke redda livet mitt, så i alle fall førligheten. Knipingen gjelder store muskler man får mye vondt i, som rumpemusklene, og de mellom skulderbladene. Og ingen lege lærte meg det. Jeg samlet sammen viten fått av mange år med trening, og med flinke fysioterapeuter. Jeg gjør det i hovedsak før jeg står opp, ca tre k varter, det første nærmest i halvsøvne. Så tar jeg to enkeltversjoner i løpet av dagen. Helt nydelig, og det blir lite ork når man har kjørt inn regelmessigheten og vanen. Hvilke øvelser gjør du mellom skulderbladene? tøyer du altså i senga før du står opp, må si du er flink 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.