Gjest god natt Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Noen venner gir gaver til under femtilappen, også til runde dager. De skal gifte seg neste helg, og da lurer jeg på hva vi skal kjøpe. Skal jeg gi en dyr gave eller en litt rimeligere? 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Om man finner "den rette" gaven synes jeg ikke prisen har noe å si. Jeg blir kjempe glad for gaver, om de koster 50 eller 500 har ingenting å si, så lenge de er "meg". 0 Siter
Gjest deternåminmening Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Gi fra hjertet Jeg synes i grunnen det er beundringsverdig at folk finner gaver til under femtilappen i disse dager. 0 Siter
Gjest bryllupsfest Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Skal dere i selskap til dem? 0 Siter
lissi67 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Om man finner "den rette" gaven synes jeg ikke prisen har noe å si. Jeg blir kjempe glad for gaver, om de koster 50 eller 500 har ingenting å si, så lenge de er "meg". Enig 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Skal dere i selskap til dem? Ja. 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Gi fra hjertet Jeg synes i grunnen det er beundringsverdig at folk finner gaver til under femtilappen i disse dager. Jeg vet at prisen ikke skal bety så mye, men jeg ble litt skuffet da jeg inviterte til stor dag med mat og fikk en liten ting jeg hadde sett på europris. 0 Siter
Enina Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg er raus med de som er rause med meg.. Og så er jeg litt mindre raus med de som er konsekvent kjipe med gaver.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.