Gjest god natt Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Jeg så en jente på politistasjonen, men hvem drepte? Var det personen som ble stukket i magen? 0 Siter
AAA Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det var han der creepy Wheeler, og hjelperen hans, som var kjæresten til Dean. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 8. februar 2008 Skrevet 8. februar 2008 Det var han der creepy Wheeler, og hjelperen hans, som var kjæresten til Dean. Bare lurer på noe. Ei skreiv her en dag at du het AA før, men så byttet du til AAA. Er det fordi du ikke ville bli assosiert med Anonyme aloholikere? 0 Siter
Helmi Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Dette var noe av det verste jeg har sett på NRK. Orket ikke å se ferdig, rett og slett. På grensen til sykt. 0 Siter
AAA Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Bare lurer på noe. Ei skreiv her en dag at du het AA før, men så byttet du til AAA. Er det fordi du ikke ville bli assosiert med Anonyme aloholikere? Tjihi.... Nei det var ikke derfor. Det var i steinalderen, da de innførte registrering av nick på DOL. Det var ikke mulig å registrere nick med bare 2 bokstaver. Så derfor altså. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Tjihi.... Nei det var ikke derfor. Det var i steinalderen, da de innførte registrering av nick på DOL. Det var ikke mulig å registrere nick med bare 2 bokstaver. Så derfor altså. He he, merkelig spørsmål fra meg, men nå vet jeg det da 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Dette var noe av det verste jeg har sett på NRK. Orket ikke å se ferdig, rett og slett. På grensen til sykt. Jeg vil gjerne ha tilbake den hyggelige britiske krimen. 0 Siter
Gjest klaymen Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Dette var noe av det verste jeg har sett på NRK. Orket ikke å se ferdig, rett og slett. På grensen til sykt. Nei, jeg orket heller ikke se ferdig, dvs jeg ante uråd etter fem minutter, så jeg ryddet på kjøkkenet i stedet. Dalziel og Pascoe stinker, de kan bare kutte ut hele greia. Håper inderlig de går tom for epidoser snart... Savner også den _gode_ gamle engelske krimmen som ikke prøvde å leke amerikansk guffefilm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.