Gå til innhold

Krim på nrk - hvem var morderen?

Anbefalte innlegg

Gjest god natt
Skrevet

Jeg så en jente på politistasjonen, men hvem drepte? Var det personen som ble stukket i magen?

Skrevet

Det var han der creepy Wheeler, og hjelperen hans, som var kjæresten til Dean.

;)

AneM1365380603
Skrevet

Det var han der creepy Wheeler, og hjelperen hans, som var kjæresten til Dean.

;)

Bare lurer på noe. Ei skreiv her en dag at du het AA før, men så byttet du til AAA. Er det fordi du ikke ville bli assosiert med Anonyme aloholikere?

Skrevet

Dette var noe av det verste jeg har sett på NRK. Orket ikke å se ferdig, rett og slett. På grensen til sykt.

Skrevet

Bare lurer på noe. Ei skreiv her en dag at du het AA før, men så byttet du til AAA. Er det fordi du ikke ville bli assosiert med Anonyme aloholikere?

Tjihi.... Nei det var ikke derfor.

Det var i steinalderen, da de innførte registrering av nick på DOL. Det var ikke mulig å registrere nick med bare 2 bokstaver. Så derfor altså.

:)

AneM1365380603
Skrevet

Tjihi.... Nei det var ikke derfor.

Det var i steinalderen, da de innførte registrering av nick på DOL. Det var ikke mulig å registrere nick med bare 2 bokstaver. Så derfor altså.

:)

He he, merkelig spørsmål fra meg, men nå vet jeg det da :)

Gjest god natt
Skrevet

Dette var noe av det verste jeg har sett på NRK. Orket ikke å se ferdig, rett og slett. På grensen til sykt.

Jeg vil gjerne ha tilbake den hyggelige britiske krimen.

Gjest klaymen
Skrevet

Nei, jeg orket heller ikke se ferdig, dvs jeg ante uråd etter fem minutter, så jeg ryddet på kjøkkenet i stedet. Dalziel og Pascoe stinker, de kan bare kutte ut hele greia. Håper inderlig de går tom for epidoser snart... Savner også den _gode_ gamle engelske krimmen som ikke prøvde å leke amerikansk guffefilm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...