Gjest god natt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Det haster med å finne antrekk, og jeg skal være forlover for en venninne. Jeg har kjøpt en pen bluse i beige (den er ikke helt hvit), men så kom jeg på at den kanskje ikke passer i fargen ved siden av en hvit brudekjole? Jeg skal ha bluse og skjørt. Dersom blusen er grei i fargen; hvilken farge kan jeg ha på skjørtet? Jeg må handle denne uken her, så det haster litt. Tusen takk for hjelp! 0 Siter
Gjest god ettermiddag Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Siden du skal være forlover så er det bruden du må snakke med om vedr. ditt antrekk 0 Siter
willow Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 om de har et bryllupstema kan du kanskje ha et skjørt som matcher fargene de har valgt? om ikke ville jeg nok konforert med bruden. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Er dette et tradisjonelt kirkebryllup? I så fall tror jeg ikke jeg ville valgt bluse og skjørt.... Hel kjole er vel "standard" i slike bryllup? 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Er dette et tradisjonelt kirkebryllup? I så fall tror jeg ikke jeg ville valgt bluse og skjørt.... Hel kjole er vel "standard" i slike bryllup? Jeg kler ikke kjoler, ser du. Jeg har mage og svai i ryggen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kler ikke kjoler, ser du. Jeg har mage og svai i ryggen. Okei da, men det finnes jo kjoler for alle fasonger! *vanskelig* Det viktigste er kanskje å ta en prat med bruden mht farge- og klesvalg. Hvis du velger beige bluse, så hadde det kanskje vært pent med skjørt i en off-white farge? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg kler ikke kjoler, ser du. Jeg har mage og svai i ryggen. Fant et skjørt som kanskje kan passe til beige bluse her: http://www.laredoute.no/images/products/rd/large/081/081_8173460_1.jpg 0 Siter
morsan Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Er dette et tradisjonelt kirkebryllup? I så fall tror jeg ikke jeg ville valgt bluse og skjørt.... Hel kjole er vel "standard" i slike bryllup? Enig med deg - det finnes da kjoler for alle fasonger! :-) *også vanskelig* ;-) 0 Siter
Soulshine Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Kikk litt rundt på nettet for inspirasjon Du kan bruke google og søke på weddingdresses og vil på de samme sidene finne antrekk som kan være passende som forlover. Jeg ville i hvertfall valgt og ikke kle meg i noe i svært sterke farger eller mye mønster - da du sikkert skal være med på en del bilder. Og det er kjedelig hvis da et stormønstret skjørt eller lignende blir blikkfang. Du kan jo eventuelt ha noe med litt paljetter eller noe som går ton-i-ton. Du kan jo også stikke innom en brude/kjolesalong for og få noen tips. Eventuelt leie noe til dagen. Jeg tror helt sikkert du kan finne en kjole til din fasong i den jungelen av kjoler som man kan få tak i i dag. Trives du ikke i kjole i det hele tatt etter og prøvd noen varianter får du gå for det du føler deg komfortabel i. Du skal jo føle deg vel denne dagen du også Stikkordet er vel pyntet litt mer enn vanlig, men ikke skinne mer enn bruden 0 Siter
Gjest leie en kjole Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg ville ikke hatt skjørt og bluse som forlover i kirkebryllup. Det finnes kjoler til alle fasonger. En dag som denne er det kanskje viktigere at du følger ønskene til bruden og de forventningene alle i bryllupet har til de ulike rollene. Mange av salongene som selger og leier ut brudekjole, leier ut kjoler til forlovere, mødre og andre gjester også. De er proffe når det gjelder å finne noe som passer alle fasonger. Snakk med bruden!! Det kan være det er viktig for henne at du har "riktig" antrekk, både i stil, og at den matcher henne. Off white bluse høres litt mer ut som et pent jobbantrekk enn forloverantrekk i et kirkebryllup. Og som du sier, man skal være foriktig med andre hvite / beige farger ved siden av bruden, det kan se feil ut. http://www.bryllupsweb.no/forlover.html http://www.bryllupsweb.no/antrekk.html http://www.bryllupsweb.no/brudesalonger.html 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Enig med deg - det finnes da kjoler for alle fasonger! :-) *også vanskelig* ;-) *nikker iherdig* ;-) 0 Siter
Gjest god natt Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Enig med deg - det finnes da kjoler for alle fasonger! :-) *også vanskelig* ;-) Det er grusomt å ikke føle seg vel! Da tenker jeg hele tiden på at jeg ser rar ut, og at magen stikker ut. Jeg ser ikke bra ut i kjole! 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Det er grusomt å ikke føle seg vel! Da tenker jeg hele tiden på at jeg ser rar ut, og at magen stikker ut. Jeg ser ikke bra ut i kjole! Da har du enten ikke funnet den riktige kjolen, eller så er det noe som bare gjelder oppe i hodet ditt. Etter å ha sett på ørten programmer av "What not to wear" og tilsvarende, ser man jo at de klarer å finne fram klær som får alle til å se bedre ut, samt at mange har de merkeligste tanker om hva som gjøre kroppen bedre eller verre enn det den egentlig er. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.