Gå til innhold

Blir man for gammel for å spille tv-spill?

Anbefalte innlegg

Gjest gammel spiller
Skrevet

Bare lurer, når er man eventuelt for gammel for det?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg tror at vår generasjon, for ikke å snakke om den etter oss kommer til å spille på gamlehjemmet.

Gjest Jente31
Skrevet

Jeg har det fortsatt morsomt ved å spille sammen med min tiårige sønn (noe han også setter pris på:-)

Annonse

Skrevet

Man er ikke eldre enn det man føler seg! :0)

Jeg synes det er kjempe gøy med tv spill! :0)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg liker ikke TV-spill, så jeg er nok for gammel i utgangspunktet. ;-)

Skrevet

Samboeren min elsker all slags data- og tv-spill. Jeg liker noen selv. Jeg ser ingen grunn til at vi skal vokse det av oss :)

Gjest Astroide
Skrevet

Har alltid gleda meg til gamlehjemmet, for da blir det spilling hele dagen!

Gjest Aimabel
Skrevet

Nei, hvis man er litt leken av seg får man mye glede av tv-spill og aking uansett alder! :-)

Skrevet

Jeg har ingen TV-spill, men jeg spiller en del på dataen omtrent hver dag. Regner med jeg holder på så lenge jeg kan bevege fingrene!

Annonse

Skrevet

Jeg tror at vår generasjon, for ikke å snakke om den etter oss kommer til å spille på gamlehjemmet.

Det tror jeg også.

har man først begynt med det, tror jeg ikke man går over til bingo med åra...;-)

Skrevet

Det tror jeg også.

har man først begynt med det, tror jeg ikke man går over til bingo med åra...;-)

Nei, det er akkurat det. Det blir nok heller elektroniske spill og hip-hop på oss, fremfor trekkspill og bingo.

Skrevet

Nei, det er akkurat det. Det blir nok heller elektroniske spill og hip-hop på oss, fremfor trekkspill og bingo.

;-)

Gjest klaymen
Skrevet

Ja det er jeg ganske sikker på :-)

Skrevet

Noen blir det nok.

Jeg er ikke på langt nær så gammel ennå.

Gjest gammel dame spiller data
Skrevet

Hvis dataspill også inngår i spørsmålet ditt kan jeg fortelle at svigermor på 76 spiller spill på dataen ennå hun :-)

Skrevet

Næsj. Jeg er tunets mester i Wii-tennis. ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...