tjohei Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Jeg har en ganske liten leilighet. Derfor tenker jeg at det er best at jeg velger lyse farger på veggene (har tenkt til å male eggehvit over det hele). Men jeg ønsker ikke at leiligheten skal virke kald. Hvordan kan jeg skape varme i leiligheten min? 0 Siter
Glimtipper Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Planter, lys (velg skjermer med litt farge), varme farger på tepper og puter. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Du behøver jo ikke ha hel-hvitt på tak og vegger for å få det lyst. Det finnes veldig mange "varme" lyse farger som gjør det kjempefint. Så kan du skape liv og farge med puter, bilder, duker og andre smådetaljer. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 9. februar 2008 Skrevet 9. februar 2008 Møbler og gulv i tre, merbau/eik gir varme. Ellers kan belysning gjøre utrolig mye. det finnes gode tips på IKEAs nettsider. Jeg vet ikke hvordan eggehvit ser ut, men det finnes mange hvittoner som er varme pga blandingsforholdet. Kjøp helst en halvlitersboks og se hvordan fargen fremstår på din vegg. Lykke til :-) 0 Siter
tjohei Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Møbler og gulv i tre, merbau/eik gir varme. Ellers kan belysning gjøre utrolig mye. det finnes gode tips på IKEAs nettsider. Jeg vet ikke hvordan eggehvit ser ut, men det finnes mange hvittoner som er varme pga blandingsforholdet. Kjøp helst en halvlitersboks og se hvordan fargen fremstår på din vegg. Lykke til :-) Eggehvit er fargen på egg du får kjøpt i butikken:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.