Gå til innhold

Hvor lenge varer hårfjerning i salong??

Anbefalte innlegg

Gjest wanna be she
Skrevet

Har du prøvd?

Tenkte jeg skulle begynne med dette nå, og ta det noen ganger før sommeren, sånn at kasnkje ikke det er så mye igjen til sommer'n, ikke så skjeggete i alle fall...

Jeg plages veldig med hår på bena, fra bikinikanten og ned desverre, og jeg må gjøre noe...

Hva er ditt tips??

Persille1365381127
Skrevet

Det er HELT hårfritt i en uke, så kommer det noen småhår du kan ta med pinsett den neste uken, tredje uke gir man opp pinsetten - men det er ikke SÅ ille, og fjerde uken er det ille nok til at du må vokse på nytt i slutten av den.

Så, det holder i ca to uker - så må du spare i to nye :)

Gjest Aimabel
Skrevet

Det er HELT hårfritt i en uke, så kommer det noen småhår du kan ta med pinsett den neste uken, tredje uke gir man opp pinsetten - men det er ikke SÅ ille, og fjerde uken er det ille nok til at du må vokse på nytt i slutten av den.

Så, det holder i ca to uker - så må du spare i to nye :)

De to ukene med sparing må være utrolig kjipt da!

Persille1365381127
Skrevet

Nja, det går greit egentlig :)

Skrevet

Jeg er enig med Persille at dette går helt greit.

De hårene som gror ut igjen etter at man har fjernet hår med voks kommer jo med "den tynne tuppen" først. Det blir derfor helt annerledes enn med barbering, hvor man har skåret håret tvert av og det vokser ut igjen som en "stubb".

Og allerede etter voksing nummer 2 kommer hårene ut saktere, og bedre og bedre blir det etterhvert, om enn ikke helt borte.

Gjest Aimabel
Skrevet

Jeg er enig med Persille at dette går helt greit.

De hårene som gror ut igjen etter at man har fjernet hår med voks kommer jo med "den tynne tuppen" først. Det blir derfor helt annerledes enn med barbering, hvor man har skåret håret tvert av og det vokser ut igjen som en "stubb".

Og allerede etter voksing nummer 2 kommer hårene ut saktere, og bedre og bedre blir det etterhvert, om enn ikke helt borte.

å, så det er ikke sånn at du må holde deg unna badestrand/svømmehall, shorts og skjørt i to uker fram til neste voksing? :-)

Skrevet

å, så det er ikke sånn at du må holde deg unna badestrand/svømmehall, shorts og skjørt i to uker fram til neste voksing? :-)

Absolutt ikke:-) Og bedre blir det for hver gang. Har du barbert i ørten år før du begynner med voksing kan det nok være lurt å ta den første voksingen i god tid før sommeren, slik at du rekker å ta runde nr 2 også før du skal sprade rundt med bare legger:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...