Gå til innhold

nå må jeg bare spørre dere.

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis dere likte en person,som også har gitt sterkt uttrykk for han/hun liker deg tilbake,men som kanskje også liker en annen person fordi du kanskje ikke er tilgjengelig. ville du sagt det til den personen? før det er "for sent"? og selvfølgelig er du tilgjengelig,altså nylig singel.

ville du satset,og fortalt den personen at du er forelsket i han/henne? selv om du kanskje blir avvist fordi følelsene for den andre har meldt seg og at du er for sen? og selv om det er mulighet for flaue øyeblikk gjennom jobb ect...? selv om ikke det er et stort dillemma da,ang jobb...

men altså,muligheten er der da.for at det kan bli noe.hvis han bare vet at du vil,skjønner?

jeg ville ha satset,og fortalt han hva jeg hadde følt for han.selv om jeg hadde blitt avvist,så hadde jeg klart å taklet det med et smil om munnen...tror jeg.

kanskje det hele bare er et blaff av betatthet som forsvinner? men jeg har heller villet fått bekreftet/avbekreftet eventuelle håp... :o)

synspunkter?

Fortsetter under...

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Som mr sinatra sa så kledelig: The second love is the strongest! Men vet man egentlig! Når kommer "den" kjærligheten vi er ute etter! Den nesten selvutslettende forelskelsen og dertil kjærligheten med utsikter til å bli gamle sammen.Hmm! jeg tror man skal være våken på mange forhold i livet og ikke ta det for gitt. "love comes love goes away"

Skrevet

Som mr sinatra sa så kledelig: The second love is the strongest! Men vet man egentlig! Når kommer "den" kjærligheten vi er ute etter! Den nesten selvutslettende forelskelsen og dertil kjærligheten med utsikter til å bli gamle sammen.Hmm! jeg tror man skal være våken på mange forhold i livet og ikke ta det for gitt. "love comes love goes away"

joda,men hva ville du gjort i en slik situasjon som jeg beskrev?

ville du erklært dine følelser for en annen,selv om du risikerer å bli sittende uten noen form for gjenngjeldelse? ville det være verdt det tror du,å sette alt på spill?

Skrevet

Dersom man er singel og er interessert i en person - som også er singel - Go for it!

Skrevet

Hvis dere begge er single har du jo ingenting å tape, bare å vinne! Go for it!

Skrevet

Dersom man er singel og er interessert i en person - som også er singel - Go for it!

jepp, gjorde det,og det ble jo interessangt...hehe

Annonse

Skrevet

jepp, gjorde det,og det ble jo interessangt...hehe

rapport - rapport!

Gjest Elextra
Skrevet

joda,men hva ville du gjort i en slik situasjon som jeg beskrev?

ville du erklært dine følelser for en annen,selv om du risikerer å bli sittende uten noen form for gjenngjeldelse? ville det være verdt det tror du,å sette alt på spill?

Må du nødvendigvis sette så mye på spill, er det ikke bare å si at du liker vedkommende, indikere at du kunne tenke deg noe mer, og så se hvor det bærer?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...