morsan Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Da kunne de latt være å gifte seg i Kirken ...og tatt seg en tur på Rådhuset:-)er jo ganske vanlig det også!Men de vil så gjerne ha slekt å venner tilstede...og ikke har de skrevet penger på innvitasjon,men bare til de...som spørr!Syns ,det er helt ok jeg! ''Da kunne de latt være å gifte seg i Kirken ...og tatt seg en tur på Rådhuset:-)'' *kremt* det er ikke alltid slik i våre dager at kirkebryllup = stort selskap og borgerlig vielse = lite selskap...;-) 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 ''Da kunne de latt være å gifte seg i Kirken ...og tatt seg en tur på Rådhuset:-)'' *kremt* det er ikke alltid slik i våre dager at kirkebryllup = stort selskap og borgerlig vielse = lite selskap...;-) ok:-) henger visst ikke helt med...lenge siden jeg har vært i Bryllup! 0 Siter
morsan Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 ok:-) henger visst ikke helt med...lenge siden jeg har vært i Bryllup! :-) Jeg tenker særlig på to bryllup for hhv 15 og 19 år siden - det er nok ikke vanlig, men dog forekommende: Førstnevnte var en borgerlig vielse med stor fest (dog ikke vielse hos byfogden med med egen dommer som viet på eget sted), og det andre var et kirkebryllup i det stille med bruden i brun kjole til knes og intet slør;-) 0 Siter
Gjest er visst blitt gammel jeg... Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Takk for alle innspill! Etter å ha grublet litt og lest tråden, tror jeg at jeg gir penger pluss en liten koselig ting. Beløpet tror jeg blir mellom 500 og 1000, kanskje 800. Det er bare fra meg, men jeg har ikke så veldig mange tantebarn, så det går bra. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.