Gå til innhold

promilletest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har tenkt på slike ja, men så har jeg fått høre at de bør fornyes hvert år? Huske ikke orden de bruker..defrilberes?? *huff* Og det koster visst endel slik at man like godt kan kjøpe en ny. Men ett år er jo greit nok det også. En slags forsikring. Det er kjedelig å engste seg for at man enda har alkohol i kroppen. Jeg fikk hjem bilen og var nok promillefri da jeg dro.

''defrilberes?? ''

Ho ho, hvis man må bruke en defilibrator har man GARANTERT drukket for mye!! ;-)

Skrevet

En tuborg jeg har her viser 4,5%

Ja, jeg tok feil! :-)

AneM1365380603
Skrevet

''Kalibrering: Skal kaliberes etter 1000 tester / en gang årlig.'' der fant jeg ordet :)

Den så riktig fin ut. Takk for anbefaling!

Jeg ser nå at det står i produktbeskrivelsen, men hva betyr det egentlig? Altså at den skal kalibreres? Vi har jo ikke forstått det her da ;)

Skrevet

''defrilberes?? ''

Ho ho, hvis man må bruke en defilibrator har man GARANTERT drukket for mye!! ;-)

*LOL* men hva er det da? "grønn"

Skrevet

Jeg ser nå at det står i produktbeskrivelsen, men hva betyr det egentlig? Altså at den skal kalibreres? Vi har jo ikke forstått det her da ;)

vel, kanskje det har noe med at den biten som oppfatter alkoholen at den blir full (hehe) og må ha ny del som ikke er full av alkoholrester? Gudd å smart æ æ hehe Jeg vil tro det er noe slikt ?

Skrevet

*LOL* men hva er det da? "grønn"

Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*)

AneM1365380603
Skrevet

vel, kanskje det har noe med at den biten som oppfatter alkoholen at den blir full (hehe) og må ha ny del som ikke er full av alkoholrester? Gudd å smart æ æ hehe Jeg vil tro det er noe slikt ?

Får sette mannen min på saken her, tror jeg ;) Det må bli i morgen, for han er i sin dypeste søvn nå :) Ikke B-menneske som sin fru altså!

AneM1365380603
Skrevet

Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*)

Takk, nå fikk jeg dagens latter her ;)

Skrevet

haha, *huff* ser for meg hjertestarter på alkometeret! ;)

Skrevet

Får sette mannen min på saken her, tror jeg ;) Det må bli i morgen, for han er i sin dypeste søvn nå :) Ikke B-menneske som sin fru altså!

''Kalibrering er en sammenlikning mot en høyere ordens normal for å fastslå verdien av enheten/objektet med en gitt usikkerhet. Her inngår ingen innregulering eller oppjustering, slik det normalt oppfattes i den engelske bruken av Calibration''

Forstå det den som kan :)

Skrevet

*gapskratter*

!!!!!

AneM1365380603
Skrevet

''Kalibrering er en sammenlikning mot en høyere ordens normal for å fastslå verdien av enheten/objektet med en gitt usikkerhet. Her inngår ingen innregulering eller oppjustering, slik det normalt oppfattes i den engelske bruken av Calibration''

Forstå det den som kan :)

''Forstå det den som kan :)''

Ja, nettopp ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...