pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 http://www.loitenaquavit.no/gpage2.html Pærecider har 4,7%, ihvertfall den fra Løitens! ;-) ååååyyysann, ja da er det jo sterkere enn pilsen er! 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har tenkt på slike ja, men så har jeg fått høre at de bør fornyes hvert år? Huske ikke orden de bruker..defrilberes?? *huff* Og det koster visst endel slik at man like godt kan kjøpe en ny. Men ett år er jo greit nok det også. En slags forsikring. Det er kjedelig å engste seg for at man enda har alkohol i kroppen. Jeg fikk hjem bilen og var nok promillefri da jeg dro. ''defrilberes?? '' Ho ho, hvis man må bruke en defilibrator har man GARANTERT drukket for mye!! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 En tuborg jeg har her viser 4,5% Ja, jeg tok feil! :-) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 ''Kalibrering: Skal kaliberes etter 1000 tester / en gang årlig.'' der fant jeg ordet Den så riktig fin ut. Takk for anbefaling! Jeg ser nå at det står i produktbeskrivelsen, men hva betyr det egentlig? Altså at den skal kalibreres? Vi har jo ikke forstått det her da 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 ''defrilberes?? '' Ho ho, hvis man må bruke en defilibrator har man GARANTERT drukket for mye!! ;-) *LOL* men hva er det da? "grønn" 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Jeg ser nå at det står i produktbeskrivelsen, men hva betyr det egentlig? Altså at den skal kalibreres? Vi har jo ikke forstått det her da vel, kanskje det har noe med at den biten som oppfatter alkoholen at den blir full (hehe) og må ha ny del som ikke er full av alkoholrester? Gudd å smart æ æ hehe Jeg vil tro det er noe slikt ? 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 *LOL* men hva er det da? "grønn" Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 vel, kanskje det har noe med at den biten som oppfatter alkoholen at den blir full (hehe) og må ha ny del som ikke er full av alkoholrester? Gudd å smart æ æ hehe Jeg vil tro det er noe slikt ? Får sette mannen min på saken her, tror jeg Det må bli i morgen, for han er i sin dypeste søvn nå Ikke B-menneske som sin fru altså! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*) Takk, nå fikk jeg dagens latter her 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*) haha, *huff* ser for meg hjertestarter på alkometeret! 0 Siter
morsan Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Takk, nå fikk jeg dagens latter her :-) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Får sette mannen min på saken her, tror jeg Det må bli i morgen, for han er i sin dypeste søvn nå Ikke B-menneske som sin fru altså! ''Kalibrering er en sammenlikning mot en høyere ordens normal for å fastslå verdien av enheten/objektet med en gitt usikkerhet. Her inngår ingen innregulering eller oppjustering, slik det normalt oppfattes i den engelske bruken av Calibration'' Forstå det den som kan 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Det er en sånn hjertestarte-maskin som du sikkert har sett på film, der de har to "kladeiser" som legene setter i brystet på pasienten så kroppen formelig hopper til.... (ihvertfall på film*S*) *gapskratter* !!!!! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 ''Kalibrering er en sammenlikning mot en høyere ordens normal for å fastslå verdien av enheten/objektet med en gitt usikkerhet. Her inngår ingen innregulering eller oppjustering, slik det normalt oppfattes i den engelske bruken av Calibration'' Forstå det den som kan ''Forstå det den som kan :)'' Ja, nettopp 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.