Gå til innhold

Wok tar så lang tid.

Anbefalte innlegg

Gjest ingen kokk
Skrevet

En kollega sa det tok ti minutter, men jeg måtte la det stå lenge på svak varme etter en stund for at blomkålbitene ikke skulle være så harde.

Hvordan wokke rett?

Skrevet

Da har du ikke delt dem i små nok biter. Jeg deler alt smått og woker grønnsakene i 5-7 min max og da er det akkurat passe synes jeg.

Gjest ingen kokk
Skrevet

Da har du ikke delt dem i små nok biter. Jeg deler alt smått og woker grønnsakene i 5-7 min max og da er det akkurat passe synes jeg.

Jeg hadde nok for store biter, ja.

Hvilken saus har du på? Jeg smakte en god som het teriyaki.

Skrevet

Jeg hadde nok for store biter, ja.

Hvilken saus har du på? Jeg smakte en god som het teriyaki.

Som regel har jeg ingen saus, hender jeg har på en skvett oyster-saus, den er god. Har også soyasaus, men den er for salt synes jeg. Bare grønnsaker og fisk / kylling og evt. en neve ris eller kikerter blir kjempegodt, da kjennes smaken på grønnsakene så godt. :o)

Gjest ingen kokk
Skrevet

Som regel har jeg ingen saus, hender jeg har på en skvett oyster-saus, den er god. Har også soyasaus, men den er for salt synes jeg. Bare grønnsaker og fisk / kylling og evt. en neve ris eller kikerter blir kjempegodt, da kjennes smaken på grønnsakene så godt. :o)

Nå hadde jeg små biter i dag, og det ble veldig godt.

Jeg hadde litt olje i panna. Har du det?

Skrevet

Nå hadde jeg små biter i dag, og det ble veldig godt.

Jeg hadde litt olje i panna. Har du det?

Jepp, har litt solsikkeolje (det er det jeg har i hus akkurat nå) først og når grønnsakene har surret en stund har jeg i endæsj oyster saus, i dag ble det vel mye saus... Men godt lell!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...