Gjest ingen kokk Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 En kollega sa det tok ti minutter, men jeg måtte la det stå lenge på svak varme etter en stund for at blomkålbitene ikke skulle være så harde. Hvordan wokke rett? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Da har du ikke delt dem i små nok biter. Jeg deler alt smått og woker grønnsakene i 5-7 min max og da er det akkurat passe synes jeg. 0 Siter
Gjest ingen kokk Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Da har du ikke delt dem i små nok biter. Jeg deler alt smått og woker grønnsakene i 5-7 min max og da er det akkurat passe synes jeg. Jeg hadde nok for store biter, ja. Hvilken saus har du på? Jeg smakte en god som het teriyaki. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Jeg hadde nok for store biter, ja. Hvilken saus har du på? Jeg smakte en god som het teriyaki. Som regel har jeg ingen saus, hender jeg har på en skvett oyster-saus, den er god. Har også soyasaus, men den er for salt synes jeg. Bare grønnsaker og fisk / kylling og evt. en neve ris eller kikerter blir kjempegodt, da kjennes smaken på grønnsakene så godt. ) 0 Siter
Gjest ingen kokk Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Som regel har jeg ingen saus, hender jeg har på en skvett oyster-saus, den er god. Har også soyasaus, men den er for salt synes jeg. Bare grønnsaker og fisk / kylling og evt. en neve ris eller kikerter blir kjempegodt, da kjennes smaken på grønnsakene så godt. ) Nå hadde jeg små biter i dag, og det ble veldig godt. Jeg hadde litt olje i panna. Har du det? 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Nå hadde jeg små biter i dag, og det ble veldig godt. Jeg hadde litt olje i panna. Har du det? Jepp, har litt solsikkeolje (det er det jeg har i hus akkurat nå) først og når grønnsakene har surret en stund har jeg i endæsj oyster saus, i dag ble det vel mye saus... Men godt lell! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.