Gjest desp gutt 16 år Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 hei! jeg har de siste dagene fått noe kviselignende greier på kneet. Det er røde prikker som klør og så får de etter hvert en gul liten verkebyll på seg. Det er en 5-6 stykker, og de ser ganske røde ut. Jeg brukte en knebeskytter i 5 dager når jeg trente akkurat der hvor jeg har kvisene. Jeg vasket ikke knebeskytteren, men jeg luftet den. Når jeg trente ble jeg veldig svett og jeg hadde på beksytteren i ca 2 timer pr økt. Har noen opplevd å få kviser av knebeskyttere når de har trent. Jeg trenger å vite hva jeg kan ha fått. Lurer veldig. 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 du beskriver hele grunnen til kvisene i innlegget ditt :-) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 De går nok vekk av seg selv etterhvert. Prøv å ikke pille på dem. Og neste gang vasker du knebeskytteren mellom hver økt ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Vask den du. Holder ikke med bare lufting nei. Kanskje bør du bruke noe bakteriedrepende sprit og spraye inni den også? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.