heleyozi Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Hei er ei jente på 20 som trenger råd! For ca 1 år siden fikk jeg diagnosen laktoseintoleranse, og begynte med tilpasset kost, men ble like dålig som før,ble slapp og fikk influensa symptomer, akutt diare, og kraftge luftsmerter. Jeg oppsøkte lege og etter mange tester fant de så ut at jeg hadde fruktose malbrasjon. Har startet med helt fruktose og laktose fri kost nå inntil vidre, som anbefalt av kostholdansvarlig på sykehuset. Jeg går nå å venter på time hos en ernærings fysiolog, som tar for evigheter. Tar også vitaminer som annbefalt, men føler meg utmattet hele tiden, har liksom ikke like mye energi som før og får ofte hodepine, noe som jeg aldri har vært plaget med før. Noen som kan gi meg noen tips, eller dele deres erfaringer? Har prøvd å søke litt på nett, samt denne siden men fant ingenting om fruktose allergi.. Hilsen oppgitt.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.