Gjest Yazmine Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Denne dagen har bestått i en mengde kaker for mitt vedkommende. Har fortært både marsipankake, sjokoladekake og boller. Så nå skal det bli deilig med en sunn wokmiddag! 0 Siter
alwaysme Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Knekkebrød til frokost siden vi glemte å ta opp brød igår. Og litt småsnop midt på dag, pinnekjøtt til middag. Ikke hatt noen stor feiring av dagen, siden vi ikke har møtt noen andre fra familien idag. Men jeg fikk hjemmelagde kort fra ungene og noen kjempeflotte dyre tursko fra hele hurven :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Frokost: Nystekte vafler med smør og HaPå + melk Lunsj: To hjemmebakte brødskiver med smør, servelat og paprika + vann "Middag": Nystekte vafler med smør og brunost + melk Et par never Opera Mints... Blir nok noe wok-grønnsak-greier til kvelds kjennes det ut som ja! ) Bare så det er sagt: ungene er hos pappan i dag, så det er kjæresten og jeg som har så fint kosthold! ;o) 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Kaka er just tatt ut av ovnen. (sjokoladekake) Den skal vi ha etter en enkel middag av våruller og pølser God morsdag 0 Siter
Gjest yazmine Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Frokost: Nystekte vafler med smør og HaPå + melk Lunsj: To hjemmebakte brødskiver med smør, servelat og paprika + vann "Middag": Nystekte vafler med smør og brunost + melk Et par never Opera Mints... Blir nok noe wok-grønnsak-greier til kvelds kjennes det ut som ja! ) Bare så det er sagt: ungene er hos pappan i dag, så det er kjæresten og jeg som har så fint kosthold! ;o) trening i dag da lillemus? 0 Siter
Lillemus Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 trening i dag da lillemus? Usj da... Hadde lyst på skitur, men det ble ikke noe av, ikke ble det noe av joggeturen jeg hadde tenkt heller. Har derimot strikket begge ermene til en genser til Snuppa så hun skal få ny ullgenser til vinterferien neste helg! ) Var 3 timer på skitur + 1 times snømåking med spade i går da, så vi har ikke ligget på sofaen hele helga... 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Frokost: Nystekte vafler med smør og HaPå + melk Lunsj: To hjemmebakte brødskiver med smør, servelat og paprika + vann "Middag": Nystekte vafler med smør og brunost + melk Et par never Opera Mints... Blir nok noe wok-grønnsak-greier til kvelds kjennes det ut som ja! ) Bare så det er sagt: ungene er hos pappan i dag, så det er kjæresten og jeg som har så fint kosthold! ;o) skader vel ikke at ungene får sånn mat en gang i blant da.. 0 Siter
mamma til ni Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Fekk ikkje kaffe på senga i alle fall. Mannen drog tidleg på jobb, og jentene er sjuke. Fekk kosleg sms frå 27 åringen; "Eg er glad i deg mamma". (dei andre gutane har gløymt meg ;-)) Middagen var ferdig til mannen kom frå jobb. Det blei ingen kake, men sjokolade. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Frokost: En halv brødskive med rekesalat og en halv med kaviar. 1 glass appelsinjuice, en kopp kaffe. Middag: En pølse grillet på engangsgrill + kvikklunsj ute i det fri på skitur. Kveldsmat: En pølse med lompe + morsdagskake (marsinpankake), litt kaffe. Jeg kan ikke skryte av å ha vært særlig sunn i dag nei, med unntak av skituren. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Til frokost tok jeg en flik av en sjokoladekake. Til lunch spiste jeg litt chilipepper. Vi spiste middag på restaurant. Oksesteik med fløtegratinerte poteter. Favorittdesserten etterpå, som er Dronning Maud-pudding. Til kvelds en brødskive. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Fire kapteinkjeks med hvitløksost. 0 Siter
Gjest Isflaket Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Fire kapteinkjeks med hvitløksost. Kake og kaffe på sengen. Kveie til middag, kake, kaffe og skjokolademousse til dessert. Vannbakkels eil kvelds:-) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Jeg fikk servert frokost som min førstefødte hadde laget (hun er 8 år). Den besto av: En brødskive med bringebærsyltetøy. 4 Gjende-kjeks. 1 Dent. Rester etter sukkertøykjedet hun fikk til lørdagsgodt. 1 kopp varm kakao. Jeg ble kjempeglad for dette. I tillegg hadde hun laget et bokmerke til meg i morsdagsgave Ellers spiste jeg 1 bolle og 1 stykke sjokoladekake når vi var hos svigermor. Spiste elgsteik til middag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.