Gå til innhold

i jobb men ikke bra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i jobb ,men plages med senebetenelse og gallesteinsmerter..og prøver samtidig å bli gravid.

og det fører til at jeg ikke kan bruke noen av de smertestillende tablettene jeg har fått for disse tingene.

jobber i hjemmetjenesten og klarer ikke mine arbeidsoppgaver som vasking/støvsuging osv med disse smertene.

har prøvd akkupunktur uten hell på armen.

vil heller ikke gå mye sykmeldt så mye,redd for å miste jobben da jeg bare har vikariat..

dette er vansklig,skal jobbe tre dager denne uka og gruer meg alt.

noen tips?

Gjest lykke til Lady42
Skrevet

Mitt tips blir, få deg en sykemelding før dette utarter seg og forverres av jobben din. Du sier ikke hvor senebetennelsen er, men jeg regner med det er skulder eller hånden? Ta vare på deg selv før du tar vare på andre. Vil en utsettelse av barneønsket fungere? Dersom det er prøverør eller andre hjelpemidler så forstår jeg at utsettelse er vanskelig. Jeg hadde en bok som heter "mat som helbreder" en gang, men den er bortevekk. Kanskje du skal sjekke bibiloteket om de har den? Mulig du kan hjelpe deg selv på flere måter med den. Ellers så er healing en mulighet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...