pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Hva synes du er det beste med naturen? Jeg er så fasinert av solnedganger og har en haug med flotte bilder av det. En skikkelig regnbue kan også sette meg helt ut Jeg elsker å se naturen bli grønn og se blomstene skyte opp av jorden. Jeg er ikke flink til å bruke skog og mark, men kanskje dere kan friste meg til noe? 0 Siter
Aliza1365380759 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Ligge midt i en eng eller i en lysning i skogen og bare kikke på skyene som blåser forbi mens fuglene kvitrer rundt meg. 0 Siter
bustebeisa Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 For meg er det det å være ute. Kjenne naturen på kroppen. Være seg varmen fra sola, en lett bris, kraftig vind som river tak i meg, regn som faller lett, eller regn som pisker. Kulde, varme. Duftene... Rett og slett alt. Men samtidig. Jeg er ikke så glad i skog. Jeg ser liksom ikke skogen for bare trær. Liker meg best når jeg kommer opp på en topp, eller ytterst mot havet. Kan gå timesvis på vidda. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 For meg er det det å være ute. Kjenne naturen på kroppen. Være seg varmen fra sola, en lett bris, kraftig vind som river tak i meg, regn som faller lett, eller regn som pisker. Kulde, varme. Duftene... Rett og slett alt. Men samtidig. Jeg er ikke så glad i skog. Jeg ser liksom ikke skogen for bare trær. Liker meg best når jeg kommer opp på en topp, eller ytterst mot havet. Kan gå timesvis på vidda. Du nyter det meste. Nå når jeg leste innlegget ditt så fikk jeg en ide. Jeg har lyst til å lage kaffe og ta med sitteunderlag og gå en tur i skogen i morgen. Jeg vil be med ei venninne. Håper formen er tilstede til det. Og ikke ruskevær... Takk for inspirasjonen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Ligge midt i en eng eller i en lysning i skogen og bare kikke på skyene som blåser forbi mens fuglene kvitrer rundt meg. Høres fantastisk ut 0 Siter
cathlin Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Du nyter det meste. Nå når jeg leste innlegget ditt så fikk jeg en ide. Jeg har lyst til å lage kaffe og ta med sitteunderlag og gå en tur i skogen i morgen. Jeg vil be med ei venninne. Håper formen er tilstede til det. Og ikke ruskevær... Takk for inspirasjonen! Kaffe og mat smaker mye bedre ute i naturen. Spesielt hvis man har gått et stykke. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker naturen, og har vært på på heia siden jeg var lita jente.Så jeg trives best i heia. Lydene og luktene,fugler som kvitrer,vinden i trærene, får en helt spesiell ro inni meg,. Høsten synes jeg er spesielt fin, med flotte farger. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Kaffe og mat smaker mye bedre ute i naturen. Spesielt hvis man har gått et stykke. Ja det er sant. Nå sendte jeg melding til en god nabo, så da håper jeg vi får gått oss en tur. Koselig med selskap 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker naturen, og har vært på på heia siden jeg var lita jente.Så jeg trives best i heia. Lydene og luktene,fugler som kvitrer,vinden i trærene, får en helt spesiell ro inni meg,. Høsten synes jeg er spesielt fin, med flotte farger. Jeg kan godt tenke meg at du får roen i deg der ja, borte fra jag og mas. Jeg må bli flinkere, den ligger rett utenfor døren her og venter på meg 0 Siter
villbringebær Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker irrgrønn mose og regntunge bregner. Er kjempefasinert av regnskogen med all dens fauna og flora!! Kan virkelig anbefale deg å ta deg en tur i skogen en tidlig julimorgen etter at det har regnet noen dager. Det lukter helt suverent, og fotosyntesen formelig står stinn rundt kroppen din! Jeg er også svært fasinert av rennende vann. f.eks.små elver og jeg elsker å sitte ved en elvebredd om sommermorgenen og f.eks.fiske, eller bare tenke! Ja, som du skjønner er jeg svært glad i sommeren, og de tidlige sommermorgenene i særdeleshet! Jeg koser meg også glugg ihjel når jeg kan vandre på skogstsier og kanskje plukke villbringebær, markjordbær og markblomster. Eller ta meg en joggetur Til slutt vil jeg nevne det å være på havet. Dra ut med en liten motorbåt på fjorden i solnedgangen. Litt bris gjør det godt med en jakke. Kaffe på termosen. Mmm, det er livet! 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg kan godt tenke meg at du får roen i deg der ja, borte fra jag og mas. Jeg må bli flinkere, den ligger rett utenfor døren her og venter på meg Stemmer det ja, du har jo også utsikt fra dusjen! ;0) Da må du jo benytte deg av det, vi er veldig ofte på heia, ungene elsker det! Så har vi enten med niste, ellers brenner vi bål. Er jo bra trening å gå i skogen! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Stemmer det ja, du har jo også utsikt fra dusjen! ;0) Da må du jo benytte deg av det, vi er veldig ofte på heia, ungene elsker det! Så har vi enten med niste, ellers brenner vi bål. Er jo bra trening å gå i skogen! Trening ja, det gjør ikke noe om kondisen min blir bedre 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker irrgrønn mose og regntunge bregner. Er kjempefasinert av regnskogen med all dens fauna og flora!! Kan virkelig anbefale deg å ta deg en tur i skogen en tidlig julimorgen etter at det har regnet noen dager. Det lukter helt suverent, og fotosyntesen formelig står stinn rundt kroppen din! Jeg er også svært fasinert av rennende vann. f.eks.små elver og jeg elsker å sitte ved en elvebredd om sommermorgenen og f.eks.fiske, eller bare tenke! Ja, som du skjønner er jeg svært glad i sommeren, og de tidlige sommermorgenene i særdeleshet! Jeg koser meg også glugg ihjel når jeg kan vandre på skogstsier og kanskje plukke villbringebær, markjordbær og markblomster. Eller ta meg en joggetur Til slutt vil jeg nevne det å være på havet. Dra ut med en liten motorbåt på fjorden i solnedgangen. Litt bris gjør det godt med en jakke. Kaffe på termosen. Mmm, det er livet! Jeg også elsker sommeren. Jeg elsker sjøen og savner båten som nå ligger på land og må repareres endel. Men jeg skal luske meg ut å utforske naturen tidlig en julimorgen når vi er på campingplassen. Ja det lukter godt av naturen! 0 Siter
skal Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker vann! Enten det er hav eller innsjø, lite tjern eller en dam. Eller elv eller bekk! Går gjerne tur til eller langs vann. Både lyd og lukt og synet er herlig! 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Jeg elsker vann! Enten det er hav eller innsjø, lite tjern eller en dam. Eller elv eller bekk! Går gjerne tur til eller langs vann. Både lyd og lukt og synet er herlig! Ved barndomshjemmet mitt hadde vi en foss. Den suste ganske kraftig på høsten. Et nydelig syn! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg liker godt store og brusende elver. Jeg kan sitte ved elva lenge helt alene og bare nyte stemningen. Jeg er også veldig glad i sjøen. Akkurat nå for tiden setter jeg spesielt stor pris på fuglekvitring, for det er sånne godlyder som minner meg om sommer og sol I dag var det nydelig vær her. Vi så noe veldig rart. En mann kom gående i t-skjorte og shorts. _Så_ varmt var det ikke. 0 Siter
birdie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg liker godt store og brusende elver. Jeg kan sitte ved elva lenge helt alene og bare nyte stemningen. Jeg er også veldig glad i sjøen. Akkurat nå for tiden setter jeg spesielt stor pris på fuglekvitring, for det er sånne godlyder som minner meg om sommer og sol I dag var det nydelig vær her. Vi så noe veldig rart. En mann kom gående i t-skjorte og shorts. _Så_ varmt var det ikke. En av fedrene i åtteåringens klasse går i khakishorts fra vårjevndøgn (mars) til høstjevndøgn (september), det er ganske tøft gjort..! 0 Siter
birdie Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg liker godt å rusle i fjæra eller i det hele tatt befinne meg i nærheten av vann - helst med litt åpne flater, selv om skogstjern har sin sjarm, det og. Vi bruker stranda året rundt, den er ikke kun for badesesongen. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 En av fedrene i åtteåringens klasse går i khakishorts fra vårjevndøgn (mars) til høstjevndøgn (september), det er ganske tøft gjort..! Uff, det høres kaldt ut for en frossenpinne som meg, men han må like det da Har du hørt noe om hvorfor han går kledt slik? Jeg kjenner en som må ha det bikkjekaldt inne hos seg. Det var så kaldt at kjæresten flytta ut. Han gikk inne med t-skjorte når tempen lå på 10 grader, mens hun holdt på å fryse seg fordervet. De er kjærester fremdeles, men bor hver for seg. 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Skrevet 10. februar 2008 Jeg liker godt store og brusende elver. Jeg kan sitte ved elva lenge helt alene og bare nyte stemningen. Jeg er også veldig glad i sjøen. Akkurat nå for tiden setter jeg spesielt stor pris på fuglekvitring, for det er sånne godlyder som minner meg om sommer og sol I dag var det nydelig vær her. Vi så noe veldig rart. En mann kom gående i t-skjorte og shorts. _Så_ varmt var det ikke. jøss, det var tidlig å gå i sommertøy! Jeg tror jeg skal ta meg en rusletur til barndomshjemmet og fossen "vår" en dag. Ja det er lett å la tankene flyte da. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.