cathlin Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Åååå, jeg kjeder meg sånn... Jeg kjenner jeg er lei av det jeg gjør på dagtid, og jeg blir skikkelig rastløs når jeg prøver å gjøre det likevel, og jeg kjeder meg noe enormt. Jeg har nesten ingen spennende planer i uka som kommer. What to do.. Litt lei, altså:-\ Jeg har en god del energi, men har bare kjedelige ting å gjøre.... *sutre-sutre* 0 Siter
pekkaline Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Legg inn en dag i skogen du også, det gjør deg sikkert godt. Ellers så kan du kanskje finne på å starte med noe nytt? Jeg aner ikke hva uken din normalt inneholder, men finner du en hobby du liker så flyr tiden 0 Siter
cathlin Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Legg inn en dag i skogen du også, det gjør deg sikkert godt. Ellers så kan du kanskje finne på å starte med noe nytt? Jeg aner ikke hva uken din normalt inneholder, men finner du en hobby du liker så flyr tiden Ja, kanskje det blir en dag i skogen på meg også:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.