Gjest er det for kaldt? Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Ser ut som det skal være 19 grader i vannet. Har jo mest lyst til å bade i havet. Blir det for kaldt? Er det varmt nok i lufta. Har dere vært fornøyd dere som har reist på denne tiden? 0 Siter
Gjest prust Skrevet 10. februar 2008 Skrevet 10. februar 2008 Jeg har vært på Gran Canari i midten av februar - da var vi heldige, og det var som en norsk sommer der, og vi badet i sjøen. Var på Lanzarote i mars, da var det kanskje noe varmere, men det blåste veldig, og mye skyer.... Skal jeg tilbake en gang, blir det nok Puerto Rico i mars-april :-) 0 Siter
Gjest er det for kaldt? Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Jeg har vært på Gran Canari i midten av februar - da var vi heldige, og det var som en norsk sommer der, og vi badet i sjøen. Var på Lanzarote i mars, da var det kanskje noe varmere, men det blåste veldig, og mye skyer.... Skal jeg tilbake en gang, blir det nok Puerto Rico i mars-april :-) Takk for svar =) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.