Gå til innhold

Sjekk de øynene, da! (på begge to...)

Anbefalte innlegg

AneM1365380603
Skrevet

Begge to ser da ut til å ha usynlige fyrstikker for å holde øynene åpne ;)

Skrevet

Begge to ser da ut til å ha usynlige fyrstikker for å holde øynene åpne ;)

Ja, temmelig vidåpne! :-)

AneM1365380603
Skrevet

Ja, temmelig vidåpne! :-)

http://www.kjendis.no/2008/02/09/526448.html

Så du Jahn Teigen i går? Han gjorde dypt inntrykk her. Jeg er både imponert og litt overrasket over stilen. Både kul og ustelt. Vet ikke hva jeg bestemmer meg for egentlig, men han gjorde inntrykk :)

Skrevet

Jeg skal lure meg på hva de så for noe rart. Øyene er jo på stilker!

Skrevet

http://www.kjendis.no/2008/02/09/526448.html

Så du Jahn Teigen i går? Han gjorde dypt inntrykk her. Jeg er både imponert og litt overrasket over stilen. Både kul og ustelt. Vet ikke hva jeg bestemmer meg for egentlig, men han gjorde inntrykk :)

Jeg fikk dessverre ikke med meg Teigen...

Men han ser temmelig spesiell ut på det bildet, ja;-)

jeg så han forresten på Aker Brygge for en tid siden. Han er skikkelig rund i ryggen - lurer på om han lider av noe? Det var mer enn bare dårlig holdning liksom...

Her er forresten et artig bilde av Teigen: *S*

http://img.nrk.no/img/323574.jpeg

Skrevet

jeg så han forresten på Aker Brygge for en tid siden. Han er skikkelig rund i ryggen - lurer på om han lider av noe? Det var mer enn bare dårlig holdning liksom...

haha, du finner det utroligste! :)

AneM1365380603
Skrevet

He he, ja det var et morsomt bilde :) Han har et ganske spesielt utseende.

Jeg fikk frysninger i går da han underholdt under den norske mgp-finalen. Jeg er enig med de kritikerne som mener det var det beste under finalen. Han sang snutter fra alle sine gamle slagere :)

Jeg la ikke merke til at det var noe galt med holdningen hans, men det kan jo hende det feiler han noe. Han er litt sånn framoverbøyd. Min bestemor var utrolig lut i ryggen de siste årene hun levde, langt verre enn Teigen.

Skrevet

He he, ja det var et morsomt bilde :) Han har et ganske spesielt utseende.

Jeg fikk frysninger i går da han underholdt under den norske mgp-finalen. Jeg er enig med de kritikerne som mener det var det beste under finalen. Han sang snutter fra alle sine gamle slagere :)

Jeg la ikke merke til at det var noe galt med holdningen hans, men det kan jo hende det feiler han noe. Han er litt sånn framoverbøyd. Min bestemor var utrolig lut i ryggen de siste årene hun levde, langt verre enn Teigen.

Jeg tviler ikke på at han var det beste, og ikke fordi norsk MGP ofte er ganske begredelige greier, men fordi teigen er utrolig dyktig og fengende. Jeg har hatt sansen for fyren siden cirka 1980 (husker ikke helt...) :-)

Mulig den runde ryggen ikke skyldes noen sykdom, men kanskje gener? Husker et søskenpar i min hjembygd, i generasjonen over meg, de var begge to ekstremt runde i ryggen.

Skrevet

haha, du finner det utroligste! :)

;-)

Jeg skulle bare google etter bilder fra teigen for å se om jeg fant noen kroppsbilder, og da kom dette bildet opp på side 2...;-)

Skrevet

Jeg tviler ikke på at han var det beste, og ikke fordi norsk MGP ofte er ganske begredelige greier, men fordi teigen er utrolig dyktig og fengende. Jeg har hatt sansen for fyren siden cirka 1980 (husker ikke helt...) :-)

Mulig den runde ryggen ikke skyldes noen sykdom, men kanskje gener? Husker et søskenpar i min hjembygd, i generasjonen over meg, de var begge to ekstremt runde i ryggen.

Syns å huske at jeg har hørt Teigen er kraftig rammet av leddgikt.

AneM1365380603
Skrevet

Ja, det kan nok være gener, for oldemor var også slik de siste årene. Jeg må ofte minne meg selv på å rette opp ryggen. Jeg ser straks mer fresh ut da :)

Jeg hørte en historie en gang om en særdeles lutrygga person, men den blir altfor drøy her inne, he he.

Skrevet

Uff, da, stakkar! Ikke rart han var så rundrygget da:-(

Skrevet

Ja, det kan nok være gener, for oldemor var også slik de siste årene. Jeg må ofte minne meg selv på å rette opp ryggen. Jeg ser straks mer fresh ut da :)

Jeg hørte en historie en gang om en særdeles lutrygga person, men den blir altfor drøy her inne, he he.

''men den blir altfor drøy her inne,''

Hva????!!! Ikke mulig!

Skrevet

Uff, da, stakkar! Ikke rart han var så rundrygget da:-(

Nei, det forklarer nok hendene osv også. Prøver å finne ut nå om jeg husket riktig. Det er iallefall en sykdom som går på leddene, det er jeg 100% sikker på.

AneM1365380603
Skrevet

''men den blir altfor drøy her inne,''

Hva????!!! Ikke mulig!

Jeg har veldig svart humor, så jeg kan le av slikt, men for et par mnd siden hadde jeg en kirkegård-vits her inne. Noen ble støtt av den, så det er best å ta litt hensyn ;). Det med den lutrygga personen er jo litt i samme sjanger.

Nå skal denne fruen køye, natta :o)

Skrevet

Jeg har veldig svart humor, så jeg kan le av slikt, men for et par mnd siden hadde jeg en kirkegård-vits her inne. Noen ble støtt av den, så det er best å ta litt hensyn ;). Det med den lutrygga personen er jo litt i samme sjanger.

Nå skal denne fruen køye, natta :o)

denne fruen også. :-)

Natta! :-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Syns å huske at jeg har hørt Teigen er kraftig rammet av leddgikt.''

Det stemmer. Det er imponerende at han i det hele tatt klarer å spille på gitaren sin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...