Gå til innhold

Hvor mange venner har du?

Gjest Uten vennskap intet liv - Cicero

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Så har jeg vel alltid hatt mest gutte venner..Vært en av gutta siden jeg var lita.'' Guttevenner er bra!! Og kult å være en av gutta :)

He,he, de er enklere enn oss jenter hvertfall! ;0)

Skrevet

Hehe.. ''konsvereringsmidlene '' du er sikker på at det ikke er konverseringsmidler det er snakk om da?? ;p

Her gikk det litt fort unna, ser jeg;-)

Gjest jente på 29
Skrevet

1) Jeg har en jeg kan snakke med om alt, nemlig eksen min. Men pga sårt brudd har vi hatt lite kontakt siden bruddet. Men det tar seg opp igjen, noe jeg er svært glad for. Utenom det har jeg en venninne jeg snakker ofte med, og som jeg forteller en del til. Jeg deler sjelden tanker og følelser med henne, men jeg føler jeg kan være meg selv og slipper å forestille meg sammen med henne.

2) De jeg definerer som venner er de jeg finner på noe sammen med, altså en person jeg kan være alene sammen med. Vi trenger ikke være en del av en større gruppe for at jeg skal trives i denne personens selskap. Jeg vil si jeg har fem sånne venner.

3) Jeg har hatt en noen lunde stabil vennekrets (av de som jeg kan være alene-venn sammen med). Bekjente har endret seg i løpet av skole, studier og jobber jeg har hatt. I denne "kategorien" regner jeg også venners venner. Hvor mange bekjente jeg har, har jeg ikke noe tall på.

4) Jeg er jente på 29.

Gjest tabu å ikke ha noen
Skrevet

1) ei venninne

2) ingen

3) Har aldri hatt mange venner, men pleide å ha ei nær venninne og er par til på skolen. Mistet kontakten med dem etterhvert. Hadde ingen gjennom studiet, men fikk en bekjent etterhvert.

5) jente i midten av tyveåra, friskmeldt, men kanskje ikke helt uten sosial angst? sliter litt sosialt tydeligvis...

Gjest Jente31
Skrevet

1) Hvor mange virkelig nære venner (betroelsesvenner) har du?

En av hvert kjønn.

2) Hvor mange andre venner (ikke så virkelig nære men likevel venner) har du?

Vanskelig å si. Jeg har både par og single som venner, dessuten kommer det an på situasjoner osv.

3) Hvordan har antallet (eventuelt) endret seg oppigjennom årene?

Det er blitt flere med årene.

5) Hvilket kjønn og alder har du? (kunne vært interessant å se om det er noen forskjeller her)

Det forteller signaturen :-)

Skrevet

''1) Hvor mange virkelig nære venner (betroelsesvenner) har du?''

Ingen

''2) Hvor mange andre venner (ikke så virkelig nære men likevel venner) har du?''

To

Skrevet

Jeg har to venner som jeg har kjent i mange år, men det går ofte måneder mellom hver gang vi har kontakt. Disse kan jeg nok betro meg til hvis jeg vil. Det vil jeg imidlertid svært sjelden.

Jeg er kvinne, snart 40.

villbringebær
Skrevet

''1) Hvor mange virkelig nære venner (betroelsesvenner) har du?''

Jeg har vel en 5-6 virkelig nære, betrodde venner.

''2) Hvor mange andre venner (ikke så virkelig nære men likevel venner) har du?''

Oj, det er kjempemange! Jeg vil si ihvertfal 20!

''3) Hvordan har antallet (eventuelt) endret seg oppigjennom årene?''

Jeg vil si jeg har størst omgangskrets akkurat nå. For bare noen år sida hadde jeg kanskje halve antallet betrodde og bare en fjerdedel så stor omgangskrets.

''4) Hvilket kjønn og alder har du? (kunne vært interessant å se om det er noen forskjeller her''

Jeg er kvinne og 33 år ;-)

Skrevet

1) Hvor mange virkelig nære venner (betroelsesvenner) har du?

Litt avhengig av hva som skal betros, så har jeg vel 2-3 stykker.

2) Hvor mange andre venner (ikke så virkelig nære men likevel venner) har du?

Ganske mange jeg vil kalle venner - rundt 20 kanskje.

3) Hvordan har antallet (eventuelt) endret seg oppigjennom årene?

Hadde vel 4-5 bestevenner som ung, og omtrent samme antall "vanlige" venner.

5) Hvilket kjønn og alder har du? (kunne vært interessant å se om det er noen forskjeller her)

Jeg er kvinne og 37 år gammel :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...