Gå til innhold

Bare ett nesebor avhengig av nesespray?

Anbefalte innlegg

Skrevet

He-he, fin overskrift.. Jeg er blitt forkjøla IGJEN, og har allerede brukt nesespray i 10 dager. Riktignok kun om kvelden, men tar ikke sjansen på å bli avhengig av den.

Kan jeg bruke sprayen kun i ett nesebor, slik at dette neseboret blir avhengig - og så satse på å puste gjennom det andre mens det avhengige har abstinenser? (jøss, for en setning)

Eller vil sprayen spre seg uansett?

Jeg får ikke til å puste med munnen når jeg sover!

Fortsetter under...

Skrevet

Kan ikke svare deg på det du spør om - men jeg holdt på slik i høst - i uke etter uke, nesten hele høsten. Av og på med nesespray (for jeg MÅ puste med nesa når jeg sover).

Til slutt kjøpte jeg svarthyll-ekstrakt på apoteket, og etter 2-3 dager, var nesa helt fin, og jeg har IKKE brukt nesespray siden da - heller ikke vært forkjøla!!!!

Skrevet

He he he, jeg måtte bare le av de morsomme setningene!

Ha'kke peiling på svaret, altså!

:-D

Skrevet

Kan ikke svare deg på det du spør om - men jeg holdt på slik i høst - i uke etter uke, nesten hele høsten. Av og på med nesespray (for jeg MÅ puste med nesa når jeg sover).

Til slutt kjøpte jeg svarthyll-ekstrakt på apoteket, og etter 2-3 dager, var nesa helt fin, og jeg har IKKE brukt nesespray siden da - heller ikke vært forkjøla!!!!

Oi, det hørtes jo fantastisk ut. Er dette noe man drikker eller skal det puttes i nesa? *grønn*

Skrevet

Oi, det hørtes jo fantastisk ut. Er dette noe man drikker eller skal det puttes i nesa? *grønn*

Du tar en teskje med skvipet (smaker egentlig godt, som seig solbærsaft) i munnen fire ganger i døgnet i noen dager, deretter 2 ganger i døgnet, til du er helt frisk. Jeg har tatt en slurk sånn i hytt og pine (kanksje en gang i uka) etterpå også, siden det skal virke stimulernede på immunforsvaret.

Annonse

Skrevet

Tusen takk for tipset, dette skal jeg ut og kjøpe etterpå.

Håper det virker på deg! Apoteket gav ingen garanti, men de sa at det virket på mange. Og jeg er 100% sikker på at dette var årsaken til at forkjølelsen forsvant på meg.

Gjest trolline
Skrevet

HA-HA-HA rene vitsen. sorry ...ikke peiling! Jeg har det sånn hos tannlegen! Klarer ikke å puste gjennom nesa..den låser seg.!Drikker og svelger alt,..som havner i gapet mitt! uff!

Skrevet

Jeg gjør det på den måten, ja. Jeg blir alltid avhengig av nesespray, så løsningen min er alltid å gjøre det slik du foreslår. Da stopper tettheten etter en eller to netter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...