Gjest brudens forlover Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Bruden har varslet at hun skal ha på seg enkel, sort kjole (lite bryllup hos byfogden). Hva bør jeg ha på meg da? 0 Siter
Gjest en pen drakt Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 En pen drakt, med en litt selskapelig topp inni? Ekstra pene strømper og sko / veske osv, slik at det på alle måter blir mer pyntet enn jobbantrekk. Du bør i hvertfall holde deg i relativt mørke farger, slik at du ikke kommer i lys kjole / drakt. På bilder osv bør det komme tydelig frem hvem som er bruden.. 0 Siter
Gjest noe annet Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 En pen drakt, med en litt selskapelig topp inni? Ekstra pene strømper og sko / veske osv, slik at det på alle måter blir mer pyntet enn jobbantrekk. Du bør i hvertfall holde deg i relativt mørke farger, slik at du ikke kommer i lys kjole / drakt. På bilder osv bør det komme tydelig frem hvem som er bruden.. I en annen tråd her leste jeg at det burde være kjole? Men jeg ville hatt skjørt og bluse eller drakt. 0 Siter
Gjest en pen drakt Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 I en annen tråd her leste jeg at det burde være kjole? Men jeg ville hatt skjørt og bluse eller drakt. Den andre tråden handlet om et kirkebryllup der bruden kom i tradisjonell brudekjole. Da har forloveren en litt mer serimoniell rolle i kirken, og det bør se ut som hun er forloveren, og ikke kirketjeneren.. I det hele tatt handler det _mye_ om hva bruden skal ha på seg, og hva bruden ønsker. Har bruden sagt hun skal ha på en sort enkel kjole i et bryllup hos byfogden, så kler forloveren seg etter det. I stil til bruden, men ikke mer pyntet enn henne.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 I en annen tråd her leste jeg at det burde være kjole? Men jeg ville hatt skjørt og bluse eller drakt. Det er helt avhengig av typen bryllup. Man kler seg forskjellig avhengig av om det er kirkebryllup eller f.eks. hos byfogden. 0 Siter
Gjest brudens forlover Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Den andre tråden handlet om et kirkebryllup der bruden kom i tradisjonell brudekjole. Da har forloveren en litt mer serimoniell rolle i kirken, og det bør se ut som hun er forloveren, og ikke kirketjeneren.. I det hele tatt handler det _mye_ om hva bruden skal ha på seg, og hva bruden ønsker. Har bruden sagt hun skal ha på en sort enkel kjole i et bryllup hos byfogden, så kler forloveren seg etter det. I stil til bruden, men ikke mer pyntet enn henne.. Enig, det er forskjell på et bryllup der bruden har klassisk, sid kjole, med slep og slør, enn der hun har en kortere og mye enklere kjole i et lite bryllup. Kan jo ikke gå mer pyntet enn henne, så lang kjole eller bunad er utelukket føler jeg. Lurt å unngå en lysere drakt, og enig i at man bør ha pene sko etc. Takk for tipset. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Synes du kan ha hva som helst, så lenge det ikke ligner en brudekjole, er identisk likt brudens eller går helt på tvers av hva bruden tenker å ha. 0 Siter
Gjest gomle Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Tror jeg ville tatt noe litt diskret iallfall, ikke rød kjole liksom. Og ikke hvit kanskje, så du ser ut som bruden. En litt enke kjole til litt under kneet kanskje? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.