Dorthe Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Hehe, jeg hadde faktisk tenkt å spørre deg om det var den boken. Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe egentlig akkurat nå, sitter bare her når jeg ikke er opptatt. Dritkjedelig, verre enn hjemme for jeg må ut å røyke og jeg kommer sikker til å få uvi fordi det er kaldt ute. Like moro hver gang. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Jeg klarer ikke å konsentrere meg om noe egentlig akkurat nå, sitter bare her når jeg ikke er opptatt. Dritkjedelig, verre enn hjemme for jeg må ut å røyke og jeg kommer sikker til å få uvi fordi det er kaldt ute. Like moro hver gang. Har du ullteppe du kan ta med deg ut? 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Har du ullteppe du kan ta med deg ut? Nei, har et helseteppe men jeg tror ikke det blir populært å ta med seg, det er vått og fullt av grus utenfor her. Jeg har tjukk bukse men det tar for lang tid å få på seg den for å sitte ute i 4 minutter før jeg skal inn igjen. Nå kjeder jeg vettet av meg. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. februar 2008 Skrevet 13. februar 2008 Det er ute en ny bok av Arnaldur Indridason nå (eller nå snart). Jeg har begynt å lese hans bøker . Det virker veldig lovende hittil, men jeg har ikke kommet så langt ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.