Gjest Panda pp Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hva er utroskap? Holde hender?? Klining? Hvor går egentlig den grensen for deg? 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 "Du skal ikke gjøre mot andre det man ikke vil at andre skal gjøre mot deg" Så dersom du gjør noe du ikke ville likt at han så eller gjorde selv, så er det en form for utroskap, eller man er på en farlig vei da... mener jeg. Utroskap sånn generelt er når man hopper til sengs med noen, men da er man fullstendig utro og har glemt å tenke/føle underveis. 0 Siter
Gjest Grensen Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Klining er over grensen, men det er ikke utroskap. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Utroskap for meg er sex, men grensa går langt før det. Selv om man ikke kan kalle litt kling for utroskap så er det å trå laaangt over grensa for hva man gjør med andre når man er i et forhold. For meg i alle fall. Og for min kjære, heldigvis. 0 Siter
Gjest trolline Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Pleier å si sånn på fleip:når mannen min ikke ser på ei jente lenger...så er det noe alvorlig feil med han:-) Ellers mener jeg,det er lov å se....men ikke røre! Carl-Ivar får ikke lov å danse med andre engang...det syns jeg...er å gå for langt! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 For meg går grensen mer på det følelsesmessige planet - det er verre om mannen min lyver for meg eller får en sterk følelsesmessig tilknytning eller fortrolighet med ei annen dame. Jeg er ikke så stressa på det fysiske. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 For meg går ikke utroskap bare på sex. Gjør han noe han ikke ville gjort om jeg stod ved hans side, da har han gått over streken.Han kysser ikke andre damer, så hadde han gjort det bak min rygg, da hadde han vært utro i mine øyne. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hmmmm, jeg tror det er litt situasjonsavhengig. Holde hender er greit i en setting, og kanskje langt over grensen i en annen. Kyssing på munn også greit i visse situasjoner, og fullstendig feil i andre. Klining blir vel aldri greit. Sex heller ikke. 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Jeg ville sett rødt om mannen min klinte med noen andre Der går mine grenser! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Pleier å si sånn på fleip:når mannen min ikke ser på ei jente lenger...så er det noe alvorlig feil med han:-) Ellers mener jeg,det er lov å se....men ikke røre! Carl-Ivar får ikke lov å danse med andre engang...det syns jeg...er å gå for langt! ''Ellers mener jeg,det er lov å se....men ikke røre!'' Helt enig Selvsagt må de få lov til å se på andre damer. Mannen min må gjerne kommentere dem også. Der finnes jeg ikke sjalu. 0 Siter
Morning Glory Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Her tenker jeg at hver situasjon må vurderes konkret. Si at min kjære hadde hatt et slags forhold til en på jobben eller universitetet. De hadde aldri klina, aldri hatt sex. Men de hadde hatt møter bak min rygg, datet, betrodd seg til hverandre, ligget inntil hverandre og sett en film, gått på kino. Det hadde jeg hatt vanskelig for å tålerere. Det kan kanskje ikke defineres som utroskap, men det hadde såret meg veldig og jeg ville definitivt vurdert forholdet og hatt store problemer med å stole på ham etter det. Eller tenk om kjæresten min en gang ga en jente et kyss på munnen. Det hadde ikke vært noe stort problem. Men hvis han hadde gjort det mange ganger, med mange jenter, eller mange ganger med en jente. Da ville jeg hatt problemer med å stole på ham. Eller si at kjæresten min hadde vært veldig full og blitt med en jente hjem. Si at hun hadde vært veldig pågående og hatt sex med ham mens han nesten ikke var til stede (ikke voldtekt, men heller ikke langt unna). Det kunne jeg tilgitt og jeg ville antagelig klart å stole på ham igjen. For meg handler utroskap mer om konsekvensene av det som er blitt gjort, enn om selve handlingen. Utroskap er en handling som fører til at jeg aldri vil kunne stole på partneren min igjen. Det er vel egentlig der grensen går for meg. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 ''Ellers mener jeg,det er lov å se....men ikke røre!'' Helt enig Selvsagt må de få lov til å se på andre damer. Mannen min må gjerne kommentere dem også. Der finnes jeg ikke sjalu. *Humrer* Selvsagt er det lov å titte! ) Jeg ble så glad forleden dag da jeg så i avisa at Kim-Rune (Idol) har fått platekontrakt og min kjære bare flirte:"Men er ikke han _litt_ ung for deg?!" *Hehe* 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 *Humrer* Selvsagt er det lov å titte! ) Jeg ble så glad forleden dag da jeg så i avisa at Kim-Rune (Idol) har fått platekontrakt og min kjære bare flirte:"Men er ikke han _litt_ ung for deg?!" *Hehe* Åh, jeg har ikke fått med meg at Kim Rune har fått platekontrakt, og jeg som leser en haug med nettaviser hver dag. Kjekt det ) Det blir spennende å se hvilken type musikk han kommer med. Jeg husker jo godt hvordan du skreiv om han under Idol. Det var varme i hver eneste bokstav 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Åh, jeg har ikke fått med meg at Kim Rune har fått platekontrakt, og jeg som leser en haug med nettaviser hver dag. Kjekt det ) Det blir spennende å se hvilken type musikk han kommer med. Jeg husker jo godt hvordan du skreiv om han under Idol. Det var varme i hver eneste bokstav *Hehe* Et lite selskap på Nøtterøy har gitt ham kontroakt, blir en blues-pop-plate såvidt jeg husker. "Og da er du den første som kjøper!" erter min kjære. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.