pekkaline Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Skrevet 12. februar 2008 Ja, jeg bruker basis fra Toro, svart pakke, som inneholder pulver til marinade, pulver til saus, ris, kokosmelk og toppkrydder. Steker oppskjært kyllingfilet og følger anvisningen på pakken. Serveres med nanbrød eller hvitløksbaguetter. Enkelt og greit, å lage det fra bunn av, uten hjelp fra Toro, har jeg ikke prøvd. ) Takk for svar 0 Siter
Luska Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Denne pakken er kjempegod synes jeg. Godt med nan-brød, salat og Raita ved siden av også. Ja, snadder! Må ha på toppkrydderet jeg da. Elsker sterk mat! ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 ''Røykt torsk med poteter og hvit sos med gulerøtter oppi! nam, nam...'' Ta bort røykt så kommer jeg på middag. Røkt fisk er en uting. Usj. Synes _du_. 0 Siter
org Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Tenker det blir fiskeboller i hvit saus i morgen. I dag ble det pølse og brød. Resten av uka, vet jeg ikke, men sikkert Uncle Bens sur-søt saus, pølse og ris en dag iallefall. Travle dager midt i uka... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.