Gjest 1988 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 For 3 mnd siden hadde jeg kraftig influensa og fikk en stygg hoste som jeg hadde i litt over en mnd. Når jeg hadde hostet i 3 uker fikk jeg plutseligt ekstremt vondt øverst på høyre ribben. Det var så vondt at når jeg hostet og nøys gråt jeg pga smertene. klarte heller ikke å reise meg rett opp fra liggende stilling, måtte først legge meg over på siden for å kome meg opp. det ble bare verre og verre og noen dager var det så vondt at jeg ikke klarte å bære sønnen min, da kunne jeg heller ikke røre den høyre armen min. Etter noen dager oppdaget jeg at ribbena på høyre side var blitt helt flate i forskjell til de på den venstre siden. hmm.. brystkassen min er liksom blitt heilt skeiv. gikk til legen og hun sa det bare var muskelsmerter, undersøkte meg ikke engang. Men brystkassen min er fortsatt heilt skeiv. er ganske ung, bare 20 år, så er vel egentlikt lite sansynlikt at jeg har brukket et ribben, men hva i all verden kan ha skjedd med brystkassen min? bør jeg gå til legen igjenn? hmm.. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Selv om du er ung kan du hoste på deg ribbensbrudd. Ta en tur til legen igjen du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.