Gå til innhold

ribbensbrudd??

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 mnd siden hadde jeg kraftig influensa og fikk en stygg hoste som jeg hadde i litt over en mnd. Når jeg hadde hostet i 3 uker fikk jeg plutseligt ekstremt vondt øverst på høyre ribben. Det var så vondt at når jeg hostet og nøys gråt jeg pga smertene. klarte heller ikke å reise meg rett opp fra liggende stilling, måtte først legge meg over på siden for å kome meg opp. det ble bare verre og verre og noen dager var det så vondt at jeg ikke klarte å bære sønnen min, da kunne jeg heller ikke røre den høyre armen min. Etter noen dager oppdaget jeg at ribbena på høyre side var blitt helt flate i forskjell til de på den venstre siden. hmm.. brystkassen min er liksom blitt heilt skeiv. gikk til legen og hun sa det bare var muskelsmerter, undersøkte meg ikke engang.

Men brystkassen min er fortsatt heilt skeiv. er ganske ung, bare 20 år, så er vel egentlikt lite sansynlikt at jeg har brukket et ribben, men hva i all verden kan ha skjedd med brystkassen min? bør jeg gå til legen igjenn? hmm..

Skrevet

Selv om du er ung kan du hoste på deg ribbensbrudd.

Ta en tur til legen igjen du.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...