Gå til innhold

Ladyshave fra Biltema?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.biltema.no/ Søk på 'ladyshave'

Den ser jo ut som Philips sin shaver - men er den like god? Noen som har prøvd denne? Den er dritbillig i forhold til "merkevarene". Denne koster 80 kr, og utskiftbare skjærehoder koster kr 20!

Fortsetter under...

Skrevet

Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema.

Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. :)

Skrevet

Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema.

Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. :)

''Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. :)

''

For en nydelig måte å prøve å overbevise seg sjøl om at vinteren er en ok årstid! "Skal vi se, det er 20 plussgrader i dag, ja! Så deilig, da!" ;)

Skrevet

Det kan da ikke være noen grunn til å vektlegge en slik liten måleunøyaktighet!

Skrevet

For den prisen kan du bare kjøpe og prøve den:-)

Forøvrig så kjøper jeg mye på Biltema og det jeg kjøper er jeg fornøyd, men samtidig er det ikke alt jeg kjøper der. Verktøy har jeg kjøpt mye av og har aldri vært misfornøyd og jeg skrur mye.

Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.

Skrevet

For den prisen kan du bare kjøpe og prøve den:-)

Forøvrig så kjøper jeg mye på Biltema og det jeg kjøper er jeg fornøyd, men samtidig er det ikke alt jeg kjøper der. Verktøy har jeg kjøpt mye av og har aldri vært misfornøyd og jeg skrur mye.

Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.

''Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.''

Mern særs lite miljøvennlig da, med så mye søppel...

Annonse

Skrevet

*LOL*

Skrevet

''Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. :)

''

For en nydelig måte å prøve å overbevise seg sjøl om at vinteren er en ok årstid! "Skal vi se, det er 20 plussgrader i dag, ja! Så deilig, da!" ;)

*latter* ;o)

candyqueen_83
Skrevet

Ser du på fahrenheit du eller? ;o9

Skrevet

* LOL *

Gjest farenheit?
Skrevet

29 grader feil..?? Har du sjekka om den er innstilt på

Skrevet

''

Desverre, om det er 5 plussgrader så viser gradestokken min 24 minusgrader! :-)

Verden går fremover...

Skrevet

29 grader feil..?? Har du sjekka om den er innstilt på

Den er _ikkje_ innstillt på fahrenheit. :)

Annonse

Skrevet

Ser du på fahrenheit du eller? ;o9

Nei, det er en manuell temperaturmåler med "kvikksølv" søyle med rød (!) veske i, 40 minus nedenfor null og 50 pluss ovenfor null.

Ps! Tror den kosta 29,90.- el.l.

Skrevet

Det kan da ikke være noen grunn til å vektlegge en slik liten måleunøyaktighet!

Eg var akkurat ute på trappa for å sjekke temperaturen nå, og det var 27 minusgrader og allikevel trenger eg ikkje fyre i peisen.

Så det er jo noe positivt med en liten feilmargin!

Ps! Godt ikkje rakettene de bruker til måneferdene er like unøyaktige på retningen.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202751396' post='3802963]

*latter* ;o)

Eg som har leita i årevis etter en ny en i samme design...:)

Gjest farenheit?
Skrevet

Den er _ikkje_ innstillt på fahrenheit. :)

Okay ;o)

...den evige natteravn...
Skrevet

Ja da , har et par stk. Helt grei i bruk og koster lite.

Skrevet

''Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.''

Mern særs lite miljøvennlig da, med så mye søppel...

Nja, verktøyet blir ikke nødvendigvis kastet, men brukt privat. Det er ikke så ofte det ryker, men blir bare slitt og kan brukes fortsatt for hobbymekanikere.

Skrevet

Måtte le litt jeg - tror Biltema er det siste stedet jeg ville tenkt tanken å finne en ladyshave!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...