Lotte :o) Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 http://www.biltema.no/ Søk på 'ladyshave' Den ser jo ut som Philips sin shaver - men er den like god? Noen som har prøvd denne? Den er dritbillig i forhold til "merkevarene". Denne koster 80 kr, og utskiftbare skjærehoder koster kr 20! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. ''Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. '' For en nydelig måte å prøve å overbevise seg sjøl om at vinteren er en ok årstid! "Skal vi se, det er 20 plussgrader i dag, ja! Så deilig, da!" 0 Siter
frosken Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. Det kan da ikke være noen grunn til å vektlegge en slik liten måleunøyaktighet! 0 Siter
mrxx Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 For den prisen kan du bare kjøpe og prøve den:-) Forøvrig så kjøper jeg mye på Biltema og det jeg kjøper er jeg fornøyd, men samtidig er det ikke alt jeg kjøper der. Verktøy har jeg kjøpt mye av og har aldri vært misfornøyd og jeg skrur mye. Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy. 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 For den prisen kan du bare kjøpe og prøve den:-) Forøvrig så kjøper jeg mye på Biltema og det jeg kjøper er jeg fornøyd, men samtidig er det ikke alt jeg kjøper der. Verktøy har jeg kjøpt mye av og har aldri vært misfornøyd og jeg skrur mye. Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy. ''Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.'' Mern særs lite miljøvennlig da, med så mye søppel... 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. *LOL* 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 ''Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. '' For en nydelig måte å prøve å overbevise seg sjøl om at vinteren er en ok årstid! "Skal vi se, det er 20 plussgrader i dag, ja! Så deilig, da!" *latter* ;o) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. Ser du på fahrenheit du eller? ;o9 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. * LOL * 0 Siter
Gjest farenheit? Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eg har selvfølgelig ikkje prøvd den, men er litt skepisk på enkelte produkter fra Biltema. Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. 29 grader feil..?? Har du sjekka om den er innstilt på 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 ''Har akkurat kjøpt me "identisk" utetemperaturmåler som eg tidligere har hatt på husveggen, forskjellen på den gamle og den nye (Biltema) er at den nye viser 29 grader feil. '' For en nydelig måte å prøve å overbevise seg sjøl om at vinteren er en ok årstid! "Skal vi se, det er 20 plussgrader i dag, ja! Så deilig, da!" Desverre, om det er 5 plussgrader så viser gradestokken min 24 minusgrader! :-) Verden går fremover... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 29 grader feil..?? Har du sjekka om den er innstilt på Den er _ikkje_ innstillt på fahrenheit. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Ser du på fahrenheit du eller? ;o9 Nei, det er en manuell temperaturmåler med "kvikksølv" søyle med rød (!) veske i, 40 minus nedenfor null og 50 pluss ovenfor null. Ps! Tror den kosta 29,90.- el.l. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Det kan da ikke være noen grunn til å vektlegge en slik liten måleunøyaktighet! Eg var akkurat ute på trappa for å sjekke temperaturen nå, og det var 27 minusgrader og allikevel trenger eg ikkje fyre i peisen. Så det er jo noe positivt med en liten feilmargin! Ps! Godt ikkje rakettene de bruker til måneferdene er like unøyaktige på retningen. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202751396' post='3802963] *latter* ;o) Eg som har leita i årevis etter en ny en i samme design... 0 Siter
Gjest farenheit? Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Den er _ikkje_ innstillt på fahrenheit. Okay ;o) 0 Siter
...den evige natteravn... Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Ja da , har et par stk. Helt grei i bruk og koster lite. 0 Siter
mrxx Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 ''Jeg vet om et annerkjent bilverksted som kjøper Biltema verktøy og skifter det ut hvert år og er kjempefornøyd. Dette blir billigere enn å kjøpe dyrt kvalitetsverktøy.'' Mern særs lite miljøvennlig da, med så mye søppel... Nja, verktøyet blir ikke nødvendigvis kastet, men brukt privat. Det er ikke så ofte det ryker, men blir bare slitt og kan brukes fortsatt for hobbymekanikere. 0 Siter
KaVa Skrevet 12. februar 2008 Skrevet 12. februar 2008 Måtte le litt jeg - tror Biltema er det siste stedet jeg ville tenkt tanken å finne en ladyshave! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.