Gå til innhold

Trollfest

Anbefalte innlegg

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Er så lite flink til å finne på. Er det noen som har tips til å kle seg ut som troll, er trollfest på skolen jeg jobber. Har ei hårete brun lue jeg kan bruke og tenkte å stikke noen kvister her og der, men det er alt jeg klarer å finne på.....

hare1365380455
Skrevet

Sy noen lapper på en tøysekk og bruk den som kjole?

Skrevet

Hm..Ser for meg store klær, gjerne mørke farger.

Lag på lag, klippet litt i filler, frynsete kanter.

Sminke seg litt skitten kanskje? Og et par vorter på nesen. ;0)

Og halen, du må ikke glemme den! :0)

Og så må du ikke ha sko på, men skitne tær..He,he..

Håret må være langt og rufsete, kankje en flette her og der?

Kvister innimellom syns jeg var en god ide!

Kos deg på troll fest da! :0)

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Sy noen lapper på en tøysekk og bruk den som kjole?

Har fått tak i en striesekk så skal sy noen lapper på den. Ellers tenkte jeg i tillegg til kvistene i lua og lage noen lange "hår" av garn her og der så jeg blir mere langhåra . Kanskje vekselvis f.eks. svart garn og brunt garn om jeg finner rester fra luestrikkinga, lua er brun. Takk for ditt innspill.

Gjest Fantasiløs
Skrevet

Hm..Ser for meg store klær, gjerne mørke farger.

Lag på lag, klippet litt i filler, frynsete kanter.

Sminke seg litt skitten kanskje? Og et par vorter på nesen. ;0)

Og halen, du må ikke glemme den! :0)

Og så må du ikke ha sko på, men skitne tær..He,he..

Håret må være langt og rufsete, kankje en flette her og der?

Kvister innimellom syns jeg var en god ide!

Kos deg på troll fest da! :0)

Takk for innspill. Kommer nok til å ha sko eller støvler, er ikke så tøff at jeg går barbeint:-) Fått tak i striesekk så får få på noen lapper. Får vel lage hale av garn da. Tenkte også lage noen lange "hår" av gårn, feste her og der i lua og kvistene da... Vorter vet jeg ikke hvordan jeg skal få til.

Skrevet

Takk for innspill. Kommer nok til å ha sko eller støvler, er ikke så tøff at jeg går barbeint:-) Fått tak i striesekk så får få på noen lapper. Får vel lage hale av garn da. Tenkte også lage noen lange "hår" av gårn, feste her og der i lua og kvistene da... Vorter vet jeg ikke hvordan jeg skal få til.

Hi,hi,du blir nok kjempe fin! :0)

Kos deg masse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...