Gå til innhold

Ønsker å gå opp i vekt!

Gjest SOJ

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg spørr kanskje litt baklengs av hva som er vanlig, men jeg ønsker å gå opp i vekt. Jeg er nå 20 år og ser veldig tynn ut. Jeg har hatt perioder hvor jeg har spist så mye som mulig, uten at det har hjulpet. Har du noen tips om hvordan jeg kan gå opp i vekt, og eventuelt et tips om hvordan jeg kan forbedre matlysten og eventuellt hvor mye jeg kan regne med å gå opp i vekt i løpet av måneden? Tusen takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dersom du ser veldig tynn ut så hadde jeg prøvd meg på litt tung styrketrening. Dette øker muskelmassen, og du ser da kraftigere ut.

I tillegg gjelder generelt sundt kostkold for deg som alle andre. Jeg vet at mange synes det er enklere å drikke enn å spise. Min mor hadde samme problem som deg, og ho fikk nesten panikk da ho måtte gå med kjevelås en periode. Ho fryktet da at ho ville rase ned i vekt. Men jeg hjalp henne da å lage proteindrikker til henne. Dvs. proteinpulver, frukt, melk og gjerne litt is + evt. egg. Kanskje dette kan være til hjelp for deg også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...