Gjest SOJ Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Hei! Jeg spørr kanskje litt baklengs av hva som er vanlig, men jeg ønsker å gå opp i vekt. Jeg er nå 20 år og ser veldig tynn ut. Jeg har hatt perioder hvor jeg har spist så mye som mulig, uten at det har hjulpet. Har du noen tips om hvordan jeg kan gå opp i vekt, og eventuelt et tips om hvordan jeg kan forbedre matlysten og eventuellt hvor mye jeg kan regne med å gå opp i vekt i løpet av måneden? Tusen takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speak Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 Dersom du ser veldig tynn ut så hadde jeg prøvd meg på litt tung styrketrening. Dette øker muskelmassen, og du ser da kraftigere ut. I tillegg gjelder generelt sundt kostkold for deg som alle andre. Jeg vet at mange synes det er enklere å drikke enn å spise. Min mor hadde samme problem som deg, og ho fikk nesten panikk da ho måtte gå med kjevelås en periode. Ho fryktet da at ho ville rase ned i vekt. Men jeg hjalp henne da å lage proteindrikker til henne. Dvs. proteinpulver, frukt, melk og gjerne litt is + evt. egg. Kanskje dette kan være til hjelp for deg også? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.