Gå til innhold

vil så gjerne ned i vekt, men klarer ikke..

lilletrille91

Anbefalte innlegg

lilletrille91

jeg ber dere der ute om litt veiledning: ) jeg klarer aldri å gjennomføre en "diett" med sunn mat og mye trening.. eller, jeg er vel flink til å trene og spise sunt i ukedagene ( dette tilsvarer rundt 10 timer trening i uken), men når helgen kommer så spiser jeg så utrolig mye usunt og dette gir utslag slik at jeg ikke går noe ned i vekt.

jeg har som mål å gå ned 4 kg til juli, og i dag veier jeg 60. kan noen gi meg noe tips? det er virkelig en knekk på selvtilitten og stadig gå på smell etter smell og dette har påvirket meg slik at jeg er på vei til å gi opp.. men likevel så har jeg så utrolig lyst til å lykkes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du trener 2 timer om dagen i ukedagene og spiser sunt så kan jeg ikke fatte hvordan du klarer å kjøre i deg så mye drittmat i helgene at du ikke går ned i vekt!?

Hvor lang er du? Du vil ned til 56 kg, det er jo ikke så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletrille91

Hvis du trener 2 timer om dagen i ukedagene og spiser sunt så kan jeg ikke fatte hvordan du klarer å kjøre i deg så mye drittmat i helgene at du ikke går ned i vekt!?

Hvor lang er du? Du vil ned til 56 kg, det er jo ikke så mye.

jeg er 161 cm: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ecoshapebottle

kanskje du må se nøyere på kostholdet ditt generelt. kanskje du spiser mer i ukedagene enn du tror selv. du kan jo feks gjøre litt research rundt den maten du spiser, for å finne ut hva den virkelig inneholder av fett, sukker og kalorier. det er ofte mer enn man tror.

Det er en kalkulator for matvarer paa www.iform.nu

Det er veldig lett å gå opp og ned i vekt. Det du virkelig burde gjøre er å finne noe som fungerer for deg, og som du kan leve med langsiktig, og ikke en kort teit diett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletrille91

kanskje du må se nøyere på kostholdet ditt generelt. kanskje du spiser mer i ukedagene enn du tror selv. du kan jo feks gjøre litt research rundt den maten du spiser, for å finne ut hva den virkelig inneholder av fett, sukker og kalorier. det er ofte mer enn man tror.

Det er en kalkulator for matvarer paa www.iform.nu

Det er veldig lett å gå opp og ned i vekt. Det du virkelig burde gjøre er å finne noe som fungerer for deg, og som du kan leve med langsiktig, og ikke en kort teit diett.

takk for rådet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lilletrille91

jeg er 161 cm: )

hoved problemet mitt er at for ett år siden var jeg utrolig fornøyd med kroppen min som den var, men så begynte jeg å slurve med kostholdet og det har jo såklart fått konsekvenser. jeg vil gjerne få bort mye av det som ligger på den nedre delen av ryggen og hoftene. men hva er det som fungerer da?

skal jeg være flink til å trene mye fettforbrenning i en periode, med mye jogging, spinning osv? og kombinere dette med et sunt kosthold?

det hadde vært utrolig fint om noen kunne gitt meg litt flere råd: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...