Gå til innhold

tyveri av ski i bakken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan kan vi best forhindre at de blir stjålet? Og enda enklere blir det vel å ta snowboard.... Har noen tips til meg? Min eldste sønn skal på vinterferie :) Jeg ser at det anbefales at man registrerer det hos falck, men det er vel ingen forsikring? Tja, det beste er vel at han drar med brettet inn når han har pauser?

Skrevet

Vanskelig å låse det fast, kanskje...

Hva med bred selvlysende tape m/navnemerking og mobilnr skrevet på med permanent tusj?

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Eller at du ordner en "lås med wire" til ham! "ler" Spørs om poden vil digge det da? Men jeg mener at problemet ikke er så stort da.Har du noen annen erfaring?

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202764182' post='3803185]

Vanskelig å låse det fast, kanskje...

Hva med bred selvlysende tape m/navnemerking og mobilnr skrevet på med permanent tusj?

Ja det er jo lett å rive bort , men kanskje det hjelper litt..

Skrevet

Eller at du ordner en "lås med wire" til ham! "ler" Spørs om poden vil digge det da? Men jeg mener at problemet ikke er så stort da.Har du noen annen erfaring?

Ikke selv, men i fjor påske ble skiene til sønnen til et vennepar av oss borte da de var inne og lesket seg litt. Det er så surt, de var helt nye for anledningen.

Skrevet

Ja det er jo lett å rive bort , men kanskje det hjelper litt..

Skriv rett på skia + på bred tape (tape for lettere gjenkjenning). Det er så fort gjort å ta feil, når 300 par ski og brett står hulter til bulter utafor cafèen...

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1202764572' post='3803199]

Skriv rett på skia + på bred tape (tape for lettere gjenkjenning). Det er så fort gjort å ta feil, når 300 par ski og brett står hulter til bulter utafor cafèen...

Ja , det blir nok til det. Det er store verdier som blir forlatt uten tilsyn egentlig. Det går nok helst godt :)

Et råd til dem som har ski er å legge dem fra hverandre. Eks to venner i bakken legger en hver av skiene sine sammen :)

Skrevet

Det går vel på innboforsikringen i likhet med sykler?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...