pekkaline Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Hvordan kan vi best forhindre at de blir stjålet? Og enda enklere blir det vel å ta snowboard.... Har noen tips til meg? Min eldste sønn skal på vinterferie Jeg ser at det anbefales at man registrerer det hos falck, men det er vel ingen forsikring? Tja, det beste er vel at han drar med brettet inn når han har pauser? 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Vanskelig å låse det fast, kanskje... Hva med bred selvlysende tape m/navnemerking og mobilnr skrevet på med permanent tusj? 0 Siter
Kåre Kruttlapp Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Eller at du ordner en "lås med wire" til ham! "ler" Spørs om poden vil digge det da? Men jeg mener at problemet ikke er så stort da.Har du noen annen erfaring? 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202764182' post='3803185] Vanskelig å låse det fast, kanskje... Hva med bred selvlysende tape m/navnemerking og mobilnr skrevet på med permanent tusj? Ja det er jo lett å rive bort , men kanskje det hjelper litt.. 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 Eller at du ordner en "lås med wire" til ham! "ler" Spørs om poden vil digge det da? Men jeg mener at problemet ikke er så stort da.Har du noen annen erfaring? Ikke selv, men i fjor påske ble skiene til sønnen til et vennepar av oss borte da de var inne og lesket seg litt. Det er så surt, de var helt nye for anledningen. 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Ja det er jo lett å rive bort , men kanskje det hjelper litt.. Skriv rett på skia + på bred tape (tape for lettere gjenkjenning). Det er så fort gjort å ta feil, når 300 par ski og brett står hulter til bulter utafor cafèen... 0 Siter
pekkaline Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Skrevet 11. februar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1202764572' post='3803199] Skriv rett på skia + på bred tape (tape for lettere gjenkjenning). Det er så fort gjort å ta feil, når 300 par ski og brett står hulter til bulter utafor cafèen... Ja , det blir nok til det. Det er store verdier som blir forlatt uten tilsyn egentlig. Det går nok helst godt Et råd til dem som har ski er å legge dem fra hverandre. Eks to venner i bakken legger en hver av skiene sine sammen 0 Siter
Sofline Skrevet 11. februar 2008 Skrevet 11. februar 2008 Det går vel på innboforsikringen i likhet med sykler? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.