Gå til innhold

Noen som har kattunger å gi bort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Har en gravid skogskatt orange\offwhite som føder snart!Gemyttet er fantastisk og hun er 7 år gammel pg har satt til verden 27 kattunger og alle som en har blitt langhårede.En keiserinne som har noen utrolige flotte gener.Men som sagt da må du vente en stund før de er leveringsklare.

Hei. Det høres definitivt veldig interessant ut. Hvordan får jeg kontakt med deg ?

Når tror du katta di føder ?-og hvor holder du til ?

Vennlig hilsen

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Steriliser den stakkars katta Kåre.....

Ja dette er siste kullet hun får! Hun har jo gått gravid i 7 år stakkars arme vesen! jeg tar henne til dyrlegen så snart hun har født disse små! Lover å gjøre det!

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Hei. Det høres definitivt veldig interessant ut. Hvordan får jeg kontakt med deg ?

Når tror du katta di føder ?-og hvor holder du til ?

Vennlig hilsen

Jeg bor ved solkysten i vestfold.Norges "eldste" by! du kan få min yahoo adresse: [email protected] Jeg er bare glad for at noen som er glad i katter kan ta seg av dem.Jeg tror jeg vet hvem som er pappaen også og det er en grå\hvit langhåret sjarmør! "ler" Denne mixen blir spennende fordi hun er en meget vakker skogskatt!

Skrevet

Jeg bor ved solkysten i vestfold.Norges "eldste" by! du kan få min yahoo adresse: [email protected] Jeg er bare glad for at noen som er glad i katter kan ta seg av dem.Jeg tror jeg vet hvem som er pappaen også og det er en grå\hvit langhåret sjarmør! "ler" Denne mixen blir spennende fordi hun er en meget vakker skogskatt!

Har sendt deg en mail :)

Skrevet

Ja dette er siste kullet hun får! Hun har jo gått gravid i 7 år stakkars arme vesen! jeg tar henne til dyrlegen så snart hun har født disse små! Lover å gjøre det!

Det var godt å høre! :0)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Oki! Takk! jeg svarer deg så fort jeg ser ungene er på vei ut! "ler"

avtale?

Skrevet

Tusen takk :) Har allerede begynt å se på klatrestativer, og vurderer å bygge luftegård til katten(e)

Skal definitivt forhøre meg hos veterinæren ang. hva jeg bør gjøre for å stimulere de riktig.

Om du bor i nærheten av en lidl butikk har de flere ganger hatt forskjellige kattemøbler.Og det knall billig!

I dyrebutikk er de svindyre...

Skrevet

Om du bor i nærheten av en lidl butikk har de flere ganger hatt forskjellige kattemøbler.Og det knall billig!

I dyrebutikk er de svindyre...

Fine greier :)

Kåre Kruttlapp
Skrevet

Har sendt deg en svarmail med bilder fra det forrige kullet!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...