arom Skrevet 17. juni 2001 Del Skrevet 17. juni 2001 Etter lang tid med smerter i ryggen generelt og korsryggen spesielt, har jeg fått beskjed om at jeg har slakke leddbånd i korsryggen. Fysioterapi og behandling med laser har ikke ført til smertefrihet, men noe bedring. Jeg har fremdeles temmelig vondt enkelte dager, og er noe bedre andre dager, men aldri helt smertefri. Noen ide om prognosen med en slik diagnose? Kan dette også ha sammenheng med ustøhet når jeg reiser meg opp fra en stol? Likeledes noe ustøhet når jeg står stille eller bare rusler over gulvet inne? Når jeg går vanlig ute, merker jeg ingen ustøhet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 24. juni 2001 Del Skrevet 24. juni 2001 arom Generelt når det jeg gjelder instabilitet, er det trening og atter trening som kan gi deg bedring. Økt muskelstyrke er det eneste som kan kompensere for de "slakke båndene". Fortsett treningen og lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.